Skip to main content
Antwoord

Ik ben mijn Digitenne aparatuur kwijtgeraakt

• October 27, 2025
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo ik heb een digitenne abonnement zonder dat ik er gebruik van maak omdat ik al maanden niet meer in het bezit ben van de ontvanger en antenne ik weet niet of het kwijt is of gestolen maar ik wil graag nieuwe apparatuur en de oude laten deactiveren als dit niet mogelijk is graag mijn abonnement opzeggen want ik kan er geen gebruik van maken zonder de apparatuur ik ben al meer dan 2 uur bezig om een oplossing te vinden zonder te hoeven bellen omdat ik moeite heb  met bellen. Klantnummer etc heb ik toegevoegd aan mijn profiel dank voor uw begrip 

Beste antwoord door PeterG

Lastig dat bellen niet lukt want dat is wel het snelst. 

Er zijn nog meer mogelijkheden. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Lastig dat bellen niet lukt want dat is wel het snelst. 

Er zijn nog meer mogelijkheden. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Josef Jebbis, als de Digitenne apparatuur niet meer voor handen is, dan wordt tv kijken wel lastig natuurlijk. Nieuwe apparatuur aanvragen is geen probleem. Als bellen voor jou lastig is neem dan contact met de webcare collega's via  Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie. De collega's van onze webcare afdeling kunnen een nieuwe ontvanger voor je opsturen en dan hoefdt niet het hele abonnement stopgezet te worden. 

Voor het opzeggen van een abonnement is trouwens ook altijd telefonisch contact noodzakelijk.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 29, 2025

Stukje van mij gekopieerd ​@Jeroen van KPN ??😁

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2025

Beste ​@Jeroen van KPN , kan er een topic geopend worden met uitleg over het fenomeen Bluesky, wat het is en waarvoor je het gebruikt.

Ik heb hier nog nooit van gehoord of gelezen. 

Is dat een typisch KPN ding of een social medium waar KPN ook gebruik van maakt?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@JanDBluesky is een socialmediaplatform, waarop mensen foto's, video's en berichten kunnen delen met volgers. De berichten bestaan uit maximaal 300 tekens. Het is een vergelijkbaar platform als het welbekende X. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 30, 2025

Hallo ​@JanDBluesky is een socialmediaplatform, waarop mensen foto's, video's en berichten kunnen delen met volgers. De berichten bestaan uit maximaal 300 tekens. Het is een vergelijkbaar platform als het welbekende X. 

Bedankt ​@Jeroen van KPN voor de uitleg, niks voor mij.