Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen teletekst meer op mijn ZTE ZXV7200

• January 30, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Wij kunnen uitzendingen niet/moeilijk volgen zonder teletekst (pag.888). Helaas heeft onze ontvanger de ZTE ZXV7200 dagelijks moeite met het doorgeven van pag.888.  Het menu bevriest en moet weer opnieuw opstarten. Natuurlijk (inmiddels al 3x) KPN gebeld. Nou de laatste medewerker benadrukte nog dat hij al heel lang bij KPN en Digitenne werkzaam is. Onze ontvanger is inmiddels door een andere ZTE ontvanger vervangen en het probleem is uiteraard niet opgelost. Ik heb wel DUIDELIJK aangegeven dat een Rebox zinvoller zou zijn om te proberen. Maar...de meneer van de klantenservice gaf niet thuis en gaf aan dat het willekeur is wat opgestuurd word en hij daarin geen keuze kan maken  Ik denk dat KPN logistiek gezond is en als ik een iPhone 17 in bestelling heb, ook niet maar moet afwachten of het wel een 17 of misschien toch een iPhone 15 gaat worden. Wij hebben altijd 95 a 100% antenne signaal. Dus wat nu?  Het meest stoort mij althans dat de service medewerker geenszins welwillend is. Dat is jammer omdat ik denk dat de kwaliteit van KPN ook terug te zinden zou moeten zijn in de medewerkers.

Ik kan het waarderen als een medewerker van KPN contact met ons opneemt.

Beste antwoord door PeterG

De Rebox is al enkele jaren niet meer beschikbaar. En kan dus ook niet meer geleverd.

Hier heb ik een eigen box. Werkt goed met 888 via npo, rtl, Talpa en ESPN 14.

Dat is een APEBOX CI met de Digitenne module erin.

. Wij hebben altijd 95 a 100% antenne signaal

De box geeft standaard alleen de signaal kwaliteit. Wat geeft de signaal sterkte na indrukken rode knop. Door een software fout staat 65 % gelijk aan volle bak.

Moet je echt Digitenne hebben? Het is de duurste tv oplossing. Je hebt vast ook vast internet. Kijk eens naar de tv dienst via je provider. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2026

Hallo ​@CVDK Almere ,

Ik heb het meteen weer even getest op mijn XORO-Digitenne-ontvanger.

Daarbij geen problemen opgemerkt met het oproepen van teletekst.  

Vermoedelijk zou dit met een ZTE ZXV7200 ook gewoon moeten lukken, maar ook ik heb die ontvanger niet in gebruik. 

(En verder ben ik een fervent gebruiker van teletekst, maar dan wel via de mobiele telefoon. De teletekst-app is bij mij de meest gebruikte app.)    

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 30, 2026

De Rebox is al enkele jaren niet meer beschikbaar. En kan dus ook niet meer geleverd.

Hier heb ik een eigen box. Werkt goed met 888 via npo, rtl, Talpa en ESPN 14.

Dat is een APEBOX CI met de Digitenne module erin.

. Wij hebben altijd 95 a 100% antenne signaal

De box geeft standaard alleen de signaal kwaliteit. Wat geeft de signaal sterkte na indrukken rode knop. Door een software fout staat 65 % gelijk aan volle bak.

Moet je echt Digitenne hebben? Het is de duurste tv oplossing. Je hebt vast ook vast internet. Kijk eens naar de tv dienst via je provider.