Skip to main content
Beantwoord

Is met tweedehands aangeschaft kastje Digitenne mogelijk alle zenders te zien als KPN klant?

• October 5, 2020
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Tweedehands heb ik een Digitenne ontvanger gekocht. Met deze ontvanger kan ik 1,2 en 3 plus een regionale zender zien. 

Ik zit bij KPN. Ik heb Hussel Internet 50 Mbit/s en Interactieve TV met een TV-ontvanger. 

Welke stappen zou ik moeten nemen om de zenders naast de NPO zenders en de regionale te kunnen zien? Is het mogelijk om een abonnement te nemen van 5 euro per maand met een zelf aangeschafte ontvanger?

Beste antwoord door Nick83

Nee. Je moet een digitenne abonnement afsluiten bij KPN. Een digitenne kastje kan / mag je niet kopen. Deze zijn en blijven eigendom van KPN. Zo'n kastje werkt ook gewoon niet meer als het bijbehorende abonnement is stopgezet. Dus kopen is sowieso nutteloos. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 5, 2020

Nee. Je moet een digitenne abonnement afsluiten bij KPN. Een digitenne kastje kan / mag je niet kopen. Deze zijn en blijven eigendom van KPN. Zo'n kastje werkt ook gewoon niet meer als het bijbehorende abonnement is stopgezet. Dus kopen is sowieso nutteloos. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Ferri, welkom! Het klopt helemaal wat Nick zegt: je hebt echt een Digitenne abonnement nodig, wil je hier gebruik van maken. Ik kan je er dus helaas niet verder bij helpen!