Skip to main content

Digitenne werkt niet.

 

 

Antenne heeft 100% signaal

Vind 33 tv zenders dit na uitgebreid zoeken

 

NL123 doen het  RTL 4 5 SBS 6 enz enz niet.... Niet af en toe om de 30 sec beweegt er iets en hoor ik 1sec geluid.

 

Wat is dit maar nog liever hoe krijg ik het weer goed.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom @Rick0000 

 

Krijg je een foutmelding te zien?
Foutcode E016 0, E017 0, E150 0?

Vul dan even je gegevens in op de forumprofiel. Onder “pers. opm.” het CAS nummer van de betreffende ontvanger invullen aub.

Een KPN moderator kan dan een activatie doen.


@Rick0000 

Probeer ondertussen dit eens: 

1/ Ga terug naar de fabrieksinstellingen. 

2/ Geef  dan inderdaad weer een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

Stap 1 is een reset van jouw ontvanger. Dit kan mogelijk helpen. Als je een foutcode ziet (zoals Tycha hierboven al beschrijft) is er wat anders aan de hand. Dat kan alleen een moderator oplossen.

 


@Rick0000 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Of heeft de reset van jouw ontvanger (zie bericht hierboven) al geholpen? 

 


Hallo @Rick0000 Goed dat je dit meldt! Ik zie dat Tycha en Noordzee al goede vragen stellen. Kun je hier op ingaan? En vul je je gegevens in? Ik lees het graag!


@Rick0000

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Of heeft de reset van jouw ontvanger (zie bericht hierboven) al geholpen? 


Reageer