Skip to main content
Ja hoor daar gaan we weer, lang leve KPN!!! en de slechte service!!

Krijg ik opeens in de mail

U gebruikt sinds kort nieuwe Digitenne tv-ontvangers. Dit zijn huur tv-ontvangers. Maar door een fout in onze administratie, betaalt u nog geen huur voor deze ontvangers.

Vanaf augustus brengen we de huur in rekening

Een extra tv-ontvanger kost €5,- per maand. Tot nu toe betaalt u geen huur voor 2 Digitenne tv-ontvanger(s). Dit betekent dat u vanaf augustus 2019 €10,- per maand meer gaat betalen. Op de factuur die u ontvangt in augustus, staat zowel de huur van de maand augustus als september. Het is mogelijk dat voor de maand augustus niet het volledige huurbedrag in rekening wordt gebracht. U hoeft de kosten van de afgelopen maanden niet met terugwerkende kracht te betalen.

Hebt nog vragen?

Bel ons dan gratis op 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Met vriendelijke groet,



Jörg Kramer

Directeur Klantenservice



Nou hij is lekker meneer Kramer!!!

Hoe is het mogelijk dat jullie als KPN zomaar huur kunnen vragen voor de kastjes! Eerst gratis omruilen ( nadat ze gratis bij je abonnement horen ) en nu opeens huur eisen!!

Noemen jullie dit klantvriendelijk en service

helaas geen vriendelijke groet!!

Hennie
Nou, @HennieV5 je hebt geluk dat je even gratis hebt mogen kijken en dat ze het niet met terugwerkende komen verhalen.

Anders nog iets?
Nou hij is inderdaad lekker@HennieV5 !!!!



Jij betaalt (door een fout van KPN) maandenlang minder dan alle andere klanten.

Daar zou ik een klacht over indienen!



Maar nu weer serieus:



Sinds de overgang naar de nieuwe ontvangers is helaas het beleid aangepast:

Verandert er iets aan de prijs?

Een los Digitenne abonnement is €17 met daarbij één ontvanger inbegrepen. Aanvullende ontvangers (max. 3 per abonnement) zijn toe te voegen voor €5 per maand.

Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers.



Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.



Lees alles over het nieuwe Digitenne in dit topic:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235



Ik denk dat KPN heel coulant naar jou is dat ze de kosten niet met terugwerkende kracht bij jou in rekening brengen.



Van mij krijg je wel een vriendelijke groet,

🤠
Goedemiddag @HennieV5. Zoals Noordzee al aangeeft betaal je voor een los Digitenne abonnement €17 met daarbij één ontvanger inbegrepen. Op dit moment heb je een

Internet en TV Basis abonnement, één tv-ontvanger (gratis) inbegrepen. Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers. Door een fout in onze administratie, heb je in het verleden geen huur betaald voor de twee Digitenne ontvangers. Vanaf de factuur van augustus zal dit wel het geval zijn, net als alle andere KPN klanten. Mocht je geen gebruik meer willen maken van deze ontvangers, dan kan je het verwijderen in MijnKPN.
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hallo,

Alsnog een reactie, waar het mij om gaat is dat er nu opeens huur betaald moet worden terwijl voorheen de kastjes gratis werden geleverd bij interactieve tv.

Mbt de opmerking over mijn basis abonnement: ik woon aan de digitale zandweg en meer dan een basis abonnement is niet haalbaar! Het aantal mb dat geleverd kan worden is miniminimaal!!

Groet Hennie
via kpn chat overeengekomen dat ik de basis ontvanger gratis zou hebben,

staat ook in de nieuwe overeenkomst.



en een passende oplossing van kpn gekregen

Reageer