Skip to main content

Hebben een glasvezel alles in één pakket.

Vorig jaar canal digitaal abonnement opgezegd om over te gaan naar digitenne van KPN voor € 5 per maand.

Nu wil ik het afsluiten en moet ik het volle pond van € 17,50 per maand betalen.

Klopt dit

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Als je naar MijnKPN gaat kun je a.h.g.i. een extra ontvanger nemen en dan voor Digitenne kiezen. De losse ontvanger kost dan € 5 per maand.

Dit kan echter niet bij de oudere abonnementen met Glasvezel of Thuis in het abonnement.

Dus

Alles in 1 Glasvezel Instap/Standaard/Premium of
Alles in 1 Thuis …
 


In MijnKpn zit een fout.

Als je extra ontvanger en dan Digitenne kiest kost het je 17,50 per maand.

Beter even bellen met Kpn


Volgens dit topic https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-bij-glasvezel-448285 is het wel mogelijk voor 5 euro per maand. 

En inderdaad zit in Mijn KPN al lange tijd een fout als het gaat om in ieder geval de combinatie KPN Hussel met Digitenne. 

Het is even wachten op de moderator. 

@W B  : Zorg dan wel dat jouw volledige forumprofiel gevuld is. 

 

 


Goedemiddag @W B , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kijk graag even met je mee wat er in jouw situatie allemaal mogelijk is wat betreft Digitenne. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan duik ik de systemen even in voor je.

Ik hoor graag van je :slight_smile:


Gedaan ( bedankt voor de moeite)


Dankjewel W, ik neem het even over van Susan. Het klopt inderdaad dat je Digitenne voor € 5.- extra per kastje kunt afnemen. Wil je dat wij dit voor je in orde maken voor 1 kastje? 


Hallo Alex

Het zou fijn zijn als je dit voor ons kunt regelen.

Dan kunnen we deze zomer ( af en toe) in de caravan van de TV genieten.

Bedankt voor de service.

Met vriendelijke groet,

Willemien Brom


@W B, helemaal goed. Ik heb de Digitenne ontvanger voor je aangevraagd! Deze kan je later deze week verwachten, je ontvangt hier ook een bevestiging over. 

Heb je, nu of in de toekomst, nog vragen? Dan hoor ik het graag! :slight_smile:


Reageer