Goedemiddag, ik heb een vraag omtrent mijn laatste factuur.
Ik heb een digitenne abonnement afgesloten voor tv kijken op de camping. Na installatie ontving ik alleen maar de zenders NPO1, NPO2, NPO3 en 2lokale zenders. Met geen mogelijkheid waren de commerciĆ«le zenders te ontvangen ( op tv scherm verschijnt tekst geen digitenne signaal). De buren hebben wel goede ontvangst en kastje van mij bij hen op de aansluiting geprobeerd zonder resultaat...behalve ontvangst van de eerderĀ genoemde zenders.
Gebeld met KPN voor hulp op afstand maar niets hielp. Een nieuwe antenne toegezonden gekregen maar dit werkte ook niet. Week later weer gebeld en uiteindelijk op aandringen vanuit mijn kant voor een andere ontvanger werd mij ook deze toegezonden. Een paar dagen later werd het kastje omgeruild en ik met het nieuwe kastje naar de camping. Na installatie ontving ik direct alle zenders en werkt het nu naar volle tevredenheid.Ā
Week later ontvang ik de nieuwe factuur, wordt er ā¬10,- in rekening gebracht voor bezorgkosten!Ā HetĀ kan toch niet de bedoeling zijn dat een apparaat wat defect uit de doos komt dat daar kosten voor omruilen in rekening gebracht wordt?Ā
Ā