Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een vraag omtrent mijn laatste factuur.

Ik heb een digitenne abonnement afgesloten voor tv kijken op de camping. Na installatie ontving ik alleen maar de zenders NPO1, NPO2, NPO3 en 2lokale zenders. Met geen mogelijkheid waren de commerciĆ«le zenders te ontvangen ( op tv scherm verschijnt tekst geen digitenne signaal). De buren hebben wel goede ontvangst en kastje van mij bij hen op de aansluiting geprobeerd zonder resultaat...behalve ontvangst van de eerderĀ genoemde zenders.

Gebeld met KPN voor hulp op afstand maar niets hielp. Een nieuwe antenne toegezonden gekregen maar dit werkte ook niet. Week later weer gebeld en uiteindelijk op aandringen vanuit mijn kant voor een andere ontvanger werd mij ook deze toegezonden. Een paar dagen later werd het kastje omgeruild en ik met het nieuwe kastje naar de camping. Na installatie ontving ik direct alle zenders en werkt het nu naar volle tevredenheid.Ā 

Week later ontvang ik de nieuwe factuur, wordt er ā‚¬10,- in rekening gebracht voor bezorgkosten!Ā  HetĀ kan toch niet de bedoeling zijn dat een apparaat wat defect uit de doos komt dat daar kosten voor omruilen in rekening gebracht wordt?Ā 

Ā 

HoiĀ @Peter KintĀ 

Fijn dat je nu wel een goede ontvanger hebt!Ā 

Wat betreft de bezorgkosten. Is jou niet aangeboden om de nieuwe ontvanger te laten bezorgen op een KPN-afhaal-punt?Ā Vaak een winkel of een Post-NL-punt. Ā Want dan is het gratis. Wanneer je zelf kiest voor bezorging aan huis, dan kost het inderdaad wel 10 euro. Ā 


Het gaat mij erom dat het niet klopt dat er een ontvangerĀ die nieuw uit de doos komt en defect is , datĀ als deze omgeruild wordt dat daar kosten voor berekend worden.


En er is niet aangeboden om het apparaat bij een afhaalpunt om te komen ruilen....


En er is niet aangeboden om het apparaat bij een afhaalpunt om te komen ruilen....

Dan vind ik het niet fraai van KPN. Dan heb je wel degelijk een punt. ErĀ komt hier nog een moderator langs van KPN. Dat kan wel enige dagen duren.Ā 


HoiĀ @Peter Kint. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten in rekening zijn gebracht en dat er niet is aangeboden om het pakket op een servicepunt af te laten leveren. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Dag Vikash,

Fijn dat je dit voor mij wilt gaan uitzoeken.

Ik heb de ontbrekende gegevens bij mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt ,

Met vriendelijke groet

Peter

Ā 

Ā 


HoiĀ @Peter Kint. Ik zie jouw gegevens niet in jouw KPN Forum profiel staan. Zou je dit alsnog willen doen? Vergeet niet omĀ onder aan de pagina op ā€˜Sla wijzigingen opā€™ te klikken.Ā 


Sorry,

dacht dat ik het opgeslagen had. Staat er nu in.

Thanks

Peter


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kan jouw dossier niet terug vinden dat er is aangegeven dat er extra kosten in rekening gebracht worden als het pakketje bij jouw thuis wordt afgeleverd. Dus ik heb de verzendkosten zojuist gecrediteerd. Ik verwacht dat je dit bedragĀ op de eerst volgende factuur ontvangt.Ā :relaxed: Ā 


Bedankt Vikash voor de service.

Met vrgr

Peter


Graag gedaan Peter.Ā :relaxed:


mooi dat alles opgelost is

Maar dit lezende :

. . .De buren hebben wel goede ontvangst en kastje van mij bij hen op de aansluiting geprobeerd zonder resultaat...behalve ontvangst van de eerderĀ genoemde zenders.

Gebeld met KPN voor hulp op afstand maar niets hielp. Een nieuwe antenne toegezonden gekregen maar dit werkte ook niet.Ā  . . .

Je deed goed zelf onderzoek en toch denkt er ergens iemand dat het aan de antenne kan liggen ?

( Even mijn verbazing uitgesproken, verder niet )

Ā 

Ā 


Reageer