Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

• January 4, 2019
  • 2959 reacties
  • 80943 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2959 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 13, 2019
Hoi @hebe . Zou je je profiel willen aanvullen en in dit topic een seintje geven als je dat gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • September 14, 2019
@Nadia yup het werkt! Bedankt 🙂

• Deelnemer
  • September 15, 2019
Op vakantie en geen digitenne ontvangst, foutcode 016?

Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Superuser
  • September 15, 2019
Hallo Udo999,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef in dit topic een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • September 16, 2019
Hoi @Udo999, welkom! Ik heb je topic samengevoegd met dit centrale topic. Kun je de gegevens waar Noordzee om vraagt in je profiel zetten en hier een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan activeren wij de ontvanger op afstand.

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Hallo , alles toegevoegd ,
Alvast heel erg bedankt gr udo

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • September 16, 2019
Dank! De ontvanger leek al actief te zijn. Ik heb het voor de zekerheid nog eens geactiveerd. Je bent op vakantie in Nederland? Kun je de ontvanger even laten staan op NPO1 en vervolgens controleren of je alle zenders kunt zien? Het kan nodig zijn de zenders eerst weer opnieuw op te zoeken.

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Hallo e016 gr udo

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hallo e016 gr udo
Joran heeft de ontvanger nog eens geactiveerd. Heb je de ontvanger al gereset? Zou je de ontvanger nog een keer willen resetten en daarna uitgebreid naar zenders zoeken? Op deze pagina kan je bekijken hoe je de ontvanger reset. Laat je ons weten of het is gelukt?

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Oke djw ga ik later op de dag doen ,
Lwat weten of het gelukt is gr udo

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Helaas nog alleen de npo zenders, bij andere geeft aan code 016 0 geen abonnement hiervoor?

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Werkt nu wel 😀bedankt voor de snel e actie en uitleg gr udo

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Werkt nu wel 😀bedankt voor de snel e actie en uitleg gr udo
Wat goed dat het nu wel werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

• Deelnemer
  • September 16, 2019
Beste KPN-medewerker,

ook ik heb dezelfde foutcode (E150-0). Ik heb alle benodigde gegevens in mijn profiel bijgewerkt.
Zouden jullie dit willen corrigeren?

dank alvast!

Admin: post verplaatst naar juiste topic

• Nieuwkomer
  • September 16, 2019
Helaas ontvang ik nog steeds alleen maar de zenders NPO 1, 2 en 3 en krijg ik bij de andere zenders deze foutcode. Met ingang van 14 augustus j.l. had ik wel het gehele pakket moeten ontvangen.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • September 16, 2019
Hah @Morris88, done! Wil je controleren of het heeft gewerkt?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @MoedersHoorn, welkom! Is het inmiddels gelukt? Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice, dus ik hoop dat je alles werkend hebt. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, wil je dan je het CAS ID van je ontvanger ook nog in je forumprofiel zetten en het hier even laten weten?

• Nieuwkomer
  • September 17, 2019
Hoi Marcia, ik heb zojuist het forumprofiel aangevuld met het CAS ID nummer (weet niet zeker of ik dit op de juiste plek heb neergezet?!). Ik hoor graag of de ontbrekende netten nu wel aangevuld kunnen worden.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 17, 2019
Hoi Marcia, ik heb zojuist het forumprofiel aangevuld met het CAS ID nummer (weet niet zeker of ik dit op de juiste plek heb neergezet?!). Ik hoor graag of de ontbrekende netten nu wel aangevuld kunnen worden.

Hi, ik heb de ID voor je geactiveerd. Zou je het binnen 15 minuten nogmaals willen proberen?

• Nieuwkomer
  • September 17, 2019
Dank je wel, helaas kan ik het niet meteen uitproberen omdat dit op het adres van mijn moeder is en ik daar nu niet meer ben. Donderdag ga ik het proberen.

• Nieuwkomer
  • September 17, 2019
ik krijg ook deze code, de gegevens heb ik in mijn profiel gezet. zou je me kunnen helpen?

• Deelnemer
  • September 17, 2019
Hoi @Nadia
Nee, het probleem is nog niet verholpen. De foutcodes verschillen van minuut tot minuut wanneer een zender langer open staat. Ik krijg zowel E017-0 als E150-0. Beide wel vermelding dat mijn abonnement nog niet is geactiveerd.

Groet,
Morris

• Nieuwkomer
  • September 17, 2019
ik krijg ook deze code, de gegevens heb ik in mijn profiel gezet. zou je me kunnen helpen?

zojuist heb ik nog een tweede CAS ID in mijn profiel gezet, die doet het ook niet.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • September 18, 2019
@wbs16: de 2 CAS ID's die je in hebt gevuld zijn beide geactiveerd, dus dat lijkt helemaal goed. Ik heb ze nu ververst. Zou je de zenders opnieuw uitgebreid willen zoeken? Ik hoor graag of het nu lukt.

Nee, het probleem is nog niet verholpen. De foutcodes verschillen van minuut tot minuut wanneer een zender langer open staat. Ik krijg zowel E017-0 als E150-0. Beide wel vermelding dat mijn abonnement nog niet is geactiveerd.
@Morris88: Het CAS ID is wel geactiveerd in ieder geval. Ik heb 'm nu ververst. Zou je nu ook eens uitgebreid zenders willen zoeken?

• Nieuwkomer
  • September 18, 2019
De digitenne heeft 1 week gewerkt nu alleen nog NPO 123 alles al geprobeerd wat op dit forum als oplossing staat maar niks werkt.
Al dagen geprobeerd klantenservice te bellen maar daar blijft het antwoord “ we nemen geen digitenne vragen aan”

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic