Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

• January 4, 2019
  • 2959 reacties
  • 80962 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2959 reacties

• Deelnemer
  • August 21, 2020

Beste ‘moderator’,

voor mij hetzelfde probleem. Digitenne tijd niet gebruikt en kan nu alleen NPO 1,2 & 3 ontvangen bij de andere zenders foutcode E016-0. Heb mijn gegevens ingevuld in het profiel. 

@mpk

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. 

ontvanger staat aan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 21, 2020

Hallo @mpk Ik heb je ontvanger een digitale schop verkocht. ;-) Het signaal is verstuurd. Zou stap 3 uit het startbericht willen uitvoeren en de ontvanger minimaal een uur op NPO1 willen laten staan. Dan zal het weer werken. 

• Deelnemer
  • August 21, 2020

Bart, ben benieuwd. De ontvanger staat aan, ik zal over een uur kijken of de schop gewerkt heeft :-).

Dank alvast.

• Deelnemer
  • August 21, 2020

Hij doet het weer, dank je wel.

Hij geeft een ffoutmelding terwijl ik wel een abonnement heb.

Alle trucjes al geprobeerd.

Casnnummer ***

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic, CAS ID verborgen

• Nieuwkomer
  • August 21, 2020

Hallo KPN,

Na lange tijd willen we de digitenne weer gebruiken. Ik krijg de E016-0 code vermeld. CAS id nr heb ik vermeld in mijn KPN forum profiel. Zouden jullie onze ontvanger weer willen activeren?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 21, 2020

@Jacqueline111188, dank voor je gegevens. Ik heb de ontvanger een refresh gegeven. Laat hem een uurtje aanstaan, dan zou het weer in orde moeten zijn.

@Ilse24, ook dank, en voor jou geldt hetzelfde :)  

• Nieuwkomer
  • August 21, 2020

Hallo Erik, bedankt voor je reactie. Ik heb de ontvanger om 15.00 uur aangezet maar tot op heden nog geen ontvangst van de zenders, behalve npo 1-2-3 wat al zo was. En de code wordt nog steeds vermeld.

In het menu van de ontvanger staat dat ook ik geen basisabonnement heb

• Deelnemer
  • August 21, 2020

Graag wil ik een activering ontvangen voor digitenne tv ontvanger ZXV7200 krijg melding E0160-0 heb wel een pakket bij KPN waarin staat dat ik voor Digitenne een basis abonnement heb, deze staat uit in het menu v/d Digitenne.

Graag een reactie

Erwin van KPN
Moderator

@Ilse24 : Wat gek. Ik heb het cas id wat in jouw profiel staat nogmaals een duw gegeven. Kun jij de tuner nog een keer kort van het stroom halen en het daarna opnieuw proberen?

Erwin van KPN
Moderator

@Elcarer : ik heb je Cas id een refresh gegeven. Laat je weten of het is opgelost?

• Nieuwkomer
  • August 21, 2020

@Erwin_  Stroom eraf en dan de zenders opnieuw zoeken was de oplossing. Bedankt!

Erwin van KPN
Moderator

Super! :-)

• Nieuwkomer
  • August 22, 2020

Goedenavond,

Heb hetzelfde probleem met installatie op de boot na lange tijd. Profiel ingevuld met gevraagde gegevens. Mogelijk dat er een refresh  kan plaatsvinden. Bij voorbaat dank je wel.

rgwaxel

• Topper
  • August 22, 2020

Heb hetzelfde probleem op mijn boot….digitenne een tijd niet gebruikt. heb het CAS nummer in mn profiel gevuld en wil graag dat een moderator een zetje geeft zodat ik alle zenders weer kan ontvangen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 22, 2020

Hi @Sannie1712 en @rgwaxel, ik heb het voor jullie allebei weer geactiveerd. 

• Nieuwkomer
  • August 22, 2020

Thnkx, geregeld. Opgelost.

• Topper
  • August 22, 2020

Hi @Sannie1712 en @rgwaxel, ik heb het voor jullie allebei weer geactiveerd. 

Hij doet het weer! Dank je wel voor je snelle hulp, heel fijn!

Mark95
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 23, 2020

Ik krijg ook foutcode E017-0, nadat ik de digitenne een tijd niet heb gebruikt. Kan dit opgelost worden?

Geachte heer, mevrouw,

Na langere tijd de Digitenne niet te hebben gebruikt, krijg ik de foutcode E016-0 op alle zenders behalve NPO 1, 2 en 3. Ik heb handmatig zoeken (RF-kanaal 27 Zuid-Holland, vervolgens direct naar zender 30 CNN) geprobeerd, maar dat biedt vooralsnog geen soelaas.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen. Casnummer is ***.

Bij voorbaat dank,

Kees Swinkels

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • August 23, 2020

@Erwin_ @Alex_P Het werkt nog niet, heb stroom eraf gehaald en opnieuw de zenders laten zoeken, helaas nog geen resultaat.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik krijg ook foutcode E017-0, nadat ik de digitenne een tijd niet heb gebruikt. Kan dit opgelost worden?

@Mark95, welkom! Ik heb jouw ontvanger een refresh gegeven. Hij zou het binnen een uurtje weer moeten doen. Als dat niet het geval is, bel dan even met de zakelijke collega's via 0800-0403. Omdat jij een kleinzakelijke aansluiting hebt, kan ik namelijk alleen de refresh geven, maar 'm niet opnieuw toevoegen als dit niet lijkt te werken.

@cswinkels1965 welkom! Ik heb jouw ontvanger een refresh gegeven. Kan je laten weten of het nu wel werkt? 

@Elcarer ik geef nog eens een refresh. Als het nog niet werkt, laat het even weten. Dan zoek ik het verder uit.

Beste Marcia,

Het werkt nu! Dank vooe je hulp.

gr

Kees Swinkels

• Nieuwkomer
  • August 24, 2020

Geachte heer/Mevrouw,

Ik heb digitenne al een tijd niet gebruikt maar betaal gewoon wel iedere maand abonnement.

Gisteren weer eens geinstalleerd en krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb.

Kunt u er voor zorgen dat deze het weer gaat doen?

CAS-nummer ***

Met vriendelijke groet,

Frank Booijen.

waltervl
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 24, 2020

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (en CAS-ID nummer in opmerkingen veld)? En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

CAS ID en MAC adres uit je bericht weghalen (via bericht bewerken), is privacy gevoelig.