Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

Wat vind je van de informatie in dit topic?
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2959 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 september 2020

vorig jaar een nieuwe digitenne ontvanger gekregen. Heeft het in het begin gewoon gedaan en kon alle zenders ontvangen. Kijk niet vaak via digitenne omdat ik ook itv heb. Nu wilde ik weer eens via digitenne tv kijken maar nu kan ik alleen ned. 1,2 en 3 krijgen en krijg bij de andere zenders de foutmelding E016-0.

Heb naar oplossingen gezochten kwam zo op dit forum met de oplossing.

stap 1 heb ik al geprobeerd (terug naar fabrieksinstellingen en weer zenders zoeken) zonder resultaat.

Nu ga ik dus voor stap 2; vraag de moderator om administratief aanpassingen te doen zodat ik wel weer alle zenders kan ontvangen. Mijn profiel heb ik al aangevuld met de nodige informatie.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 september 2020

Ik krijg op mijn vakantieadres bij Digitenne allen Ned de  1, 2 en 3, bij de overige zenders geeft hij foutcode E016-0 aan.

Ik heb mijn CAS nummer al ingevuld. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 7 september 2020
Valentijn59 schreef:

vorig jaar een nieuwe digitenne ontvanger gekregen. Heeft het in het begin gewoon gedaan en kon alle zenders ontvangen. Kijk niet vaak via digitenne omdat ik ook itv heb. Nu wilde ik weer eens via digitenne tv kijken maar nu kan ik alleen ned. 1,2 en 3 krijgen en krijg bij de andere zenders de foutmelding E016-0.

Heb naar oplossingen gezochten kwam zo op dit forum met de oplossing.

stap 1 heb ik al geprobeerd (terug naar fabrieksinstellingen en weer zenders zoeken) zonder resultaat.

Nu ga ik dus voor stap 2; vraag de moderator om administratief aanpassingen te doen zodat ik wel weer alle zenders kan ontvangen. Mijn profiel heb ik al aangevuld met de nodige informatie.

Ik heb je topic even verplaatst naar het algemene topic, @Valentijn59 . De foutmelding treedt inderdaad op als Digitenne langere tijd niet is gebruikt. Ik heb je ontvanger nu weer een zetje gegeven. Je kunt nu opnieuw even de zenders zoeken en laat daarna de ontvanger minstens een uur op NPO 1 staan. Dan blijft het daarna ook goed gaan. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 september 2020

alle zenders doen het weer bedankt!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28430 reacties
  • 8 september 2020

@Cor S, we hebben je bericht even samengevoegd met het verzameltopic. Dank voor je gegevens. Daarmee zie ik dat de activatie op zich wel goed zit, dus ik heb hem alleen zetje gegeven. Als je hem nu aanzet en minimaal een uur aan laat staan moet het in orde zijn. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 8 september 2020

@Vinnie76 Done! Als het goed is heb je binnen één uur weer beeld. Mocht je het inmiddels via een andere weg geregeld hebben, dan is dat ook goed:D 

pbaten
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 september 2020

1 2 en 3 goed zichtbaar, geen blokkade geen betaalachterstand.graag cas een duwtje.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14811 reacties
  • 13 september 2020

Heb 'm een zetje gegeven @pbaten!

pbaten
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 september 2020
Maja_ schreef:

Heb 'm een zetje gegeven @pbaten!

Dank. Zenders opnieuw gezochtt en uurtje npo1 kijken dus.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16428 reacties
  • 14 september 2020
pbaten schreef:
Maja_ schreef:

Is het gelukt?

pbaten
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 september 2020
Vikash schreef:
pbaten schreef:
Maja_ schreef:

Is het gelukt?

Ja gelukt, zelfs zonder uurtje npo1

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 september 2020

Wil graag een activatiesignaal ontvangen, mijn gegevens en CAS-ID nummer staan in mijn profiel.

Zenders doen het namelijk niet, alvast bedankt!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23428 reacties
  • 15 september 2020

@Karmello Welkom hier. 

Ik zie dat je dit net hebt besteld. Nog even geduld tot overmorgen, dan hoort het vanzelf te werken. :slight_smile:

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 september 2020
Alex_P schreef:

@Karmello Welkom hier. 

Ik zie dat je dit net hebt besteld. Nog even geduld tot overmorgen, dan hoort het vanzelf te werken. :slight_smile:

Ok het werkte op het begin wel, maar daarna opeens niet meer, maar nu zijn de zenders er weer :D

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23428 reacties
  • 15 september 2020
Karmello schreef:
Alex_P schreef:

@Karmello Welkom hier. 

Ok het werkte op het begin wel, maar daarna opeens niet meer, maar nu zijn de zenders er weer :D

Ik heb het geactiveerd, maar durfde niet helemaal zeker te zeggen of het zou werken. :innocent:

Fijn dat alles nu werkt. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 september 2020
Alex_P schreef:
Karmello schreef:
Alex_P schreef:

@Karmello Welkom hier. 

Ik heb het geactiveerd, maar durfde niet helemaal zeker te zeggen of het zou werken. :innocent:

Fijn dat alles nu werkt. 

Heel erg bedankt!

• Topper
  • 14 reacties
  • 16 september 2020

Helaas heb ik hetzelfde probleem. 

Vandaag mijn noodpakket in ontvangst genomen meteen geinstalleerd, ook ik krijg de foutmelding E016-0.

Signaalsterkte is top maar verder geen zenders dan alleen Ned 1,2 en 3.

Mijn profiel aangepast en CAS-ID NR bij opmerkingen geplaatst. 

Hopelijk kan iemand mij vlug helpen. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30844 reacties
  • 16 september 2020

Beste @Bianca0703, erg vervelend! Ik heb de ontvanger zelf een zetje gegeven en ook de collega's die over de noodpakketten gevraagd om er naar te kijken. Mocht ‘ie het nu na een uurtje nog niet doen, dan zal hij in de loop van morgen alsnog moeten gaan werken. Laat je het even weten als dat niet zo is?

• Topper
  • 14 reacties
  • 16 september 2020

Bedankt voor de reactie en service hij doet het super...... Top :thumbsup_tone1:

Fout melding. Geen beeld

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30844 reacties
  • 19 september 2020

Hallo @Fctwenteenschede, welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID? Die laatste staat onderop de ontvanger. Laat je even weten dat je dat gedaan hebt? Dan zullen we jouw ontvanger even een zetje geven!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 september 2020

hallo,

Ik heb een basis abonnement met 2 ontvangers waarvan ik op 1 de genoemde foutmelding krijg.(E016-0) Facturen zijn betaald en digitenne is niet geblokkeerd. 

CAS- nummer***

Graag zsm een oplossing. 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

[postcode + huisnummer]

*admin: gegevens verwijders i.v.m. privacy

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 20 september 2020
Marcia_ schreef:

Hallo @Fctwenteenschede, welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID? Die laatste staat onderop de ontvanger. Laat je even weten dat je dat gedaan hebt? Dan zullen we jouw ontvanger even een zetje geven!

@Fctwenteenschede Bedankt voor het plaatsen van je postcode en huisnummer. Ik heb dit naar je profiel verplaatst i.v.m. privacy. Kun je je profiel nog voorzien van het betreffende CAS ID? Dit CAS ID vind je onderop het Digitenne kastje. 
Je mag het CAS ID ook plaatsen in een reactie. 

Walvis16
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 september 2020

Beste moderator, graag zou ik een activatiesignaal willen ontvangen voor mijn 2 Digitennes. CAS codes zijn te vinden in persoonlijke opmerkingen. Bedankt.