Skip to main content
Bij mij is ineens meiden van Holland verdwenen kanaal 32 gewoon weg hij gaat van 31 door naar 33?



admin: eigen topic aangemaakt. oorspronkelijke topic

Hij geeft vraag tekens????
Hoi @Kees68 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat dit kanaal zomaar ontbreekt. De rest van je kanalen zijn er nog wel? Heb jij of iemand anders recentelijk iets aangepast?

Ik kan voor je kijken welke zenders er allemaal actief staan. Daar voor heb ik je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
@Kees68

Probeer anders het volgende:



1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.



Laat je even weten of dit helpt?
@Kees68



Is het gelukt met de tip van hierboven?



Maar ik weet eigenlijk wel waar ze gebleven zijn. Die Meiden van Holland zijn aan het zwemmen. 🏖️💦💧🍦🧘‍♀️
Verwijderd via het menu???
Verwijderd via het menu???



Verwijderd door zijn vriendin !
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂

Zit meiden van Holland bij het basis pakket of bij het pluspakket? 
of bij geen van beide ? 


Hoi, @Gert173  Dit topic betreft Digitenne. Daar zit het in het enige pakket. Er zijn geen andere pakketten. (Afgezien van Fox Sports)

Bij Interactieve TV zit Meiden van Holland in het pluspakket.


Dank je Peter voor je antwoord .

ik heb interactieve tv , en pluspakket maar meiden van Holland heb ik er niet bij staan .

Moet ik iets instellen nog ? 


Hoi @Gert173 . Kun je de stappen uit dit topic eens doorlopen? https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/erotische-zenders-niet-zichtbaar-436706


Dank je Erwin , is gelukt !!

Alleen op mijn telefoon op de KPNiTV app, zie ik die zenders niet ! 
Moet ik hier ook nog wat voor instellen dan? 


Die zenders werken alleen via de tuner @Gert173 . Ik denk dat daar het euvel zit :-)


Die kan ik dus niet via mijn chromecast boven streamen naar mijn Tv ? 


Dat zal helaas niet gaan, ben ik bang. 


Nee, i.i.g. niet via KPN app of de Ziggo app etc.

Die Kim Holland is hartstikke commercieel en wil graag verdienen.

Online kijken kan via de site van meidenvanholland.nl .

Zonder abonnement € 0,90 per minuut (middels 0906 nummer; zolang je de lijn open hebt blijf je beeld houden op je computer).
Met abonnement op de site van MvH is het € 0,75 per minuut.

Of die website Chromecast ondersteunt zie ik nergens. Ik denk het niet.

Zelf heb ik 'm in de slaapkamer via het Digitennekastje. Dat huur je voor € 5 p/mnd bij je interactieve tv.


Ok , dank voor jullie antwoorden 👍🏻
Op tv werkt het nu in ieder geval 👍🏻