Skip to main content
Ik heb een noodpakket ontvangen van Telfort. Ik de digitenne aangesloten en krijg de zenders vanaf Veronica tm meiden van Holland. Daar tussen word wat overgeslagen. In totaal heb ik 16 zenders. Die ook niet van de beste kwaliteit zijn.

vanmorgen had ik nog 23 zenders. Ik mis 1-2-3 en de RTL zenders ect. Wat is hier aan te doen?
Hallo @Rianka81 ,



Wil je het volgende is proberen?:




  1. Ontvanger van de stroom af.
  2. Antenne stevig bevestigen aan de ontvanger.
  3. De antenne zo hoog mogelijk plaatsen, bij voorkeur bij een raam.
  4. Ontvanger weer aandoen.
  5. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
  6. Geef een nieuw opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
  7. Draai de antenne wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Goedemorgen @Rianka81. Welkom op het forum. Heb je het advies van Noordzee al opgevolgd en is daarmee het probleem verholpen? Mocht het nog niet verholpen zijn, dan horen we dat graag van je!
Ik heb nu wel de zenders maar zwart beeld op RTL 4-5-7 SBS6 andere zijn slecht in beeld



het signaal blijft wisselen tussen 100% en 0% terwijl de antenne op dezelfde plaats staat
Misschien wil je nog even jouw woonplaats vermelden?

Als je ver van een zendmast afzit, kan het helpen om jouw antenne zo hoog mogelijk te plaatsen.
@Rianka81



Wat is jouw woonplaats?

Mogelijk heb je een buitenantenne nodig voor een storingsvrije ontvangst, maar dan ik het wel handig als je jouw gegevens vult in het profiel op dit forum.
Ik heb ondertussen contact gehad met de klantenservice en die hebben een verlengkabel op gestuurd, deze is vanmorgen aangekomen en nu doet hij het wel gelukkig.



Bedankt voor de adviezen
Graag gedaan! Veel plezier met je tijdelijke ontvanger. 😎

Reageer