Skip to main content

Ik wil graag een nieuwe digitenne afstandsbediening bestellen, via de online optie lukt het niet omdat de digitenne daar niet zichtbaar is en ik alleen een afstandsbediening voor interactieve tv kan bestellen.

ik hoor graag van u en wellicht een optie om de site te verbeteren, het is een zoekplaatje waarbij je elke keer dezelfde trechter in gaat.

ik hoor graag van u.

mvg Joost Jongerius

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Ajjongerius ,

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe. 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt. 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Beste, 

de afstandsbediening reageert helemaal niet.

ik heb mijn gegevens aangevuld en ontvang graag een nieuwe.

alvast bedankt.

Mvg Joost


Hoi Joost. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. :blush:


Beste, 

de afstandsbediening reageert helemaal niet.

ik heb mijn gegevens aangevuld en ontvang graag een nieuwe.

alvast bedankt.

Mvg Joost

@Ajjongerius 

Werkt de nieuwe afstandsbediening naar wens?Â