Skip to main content

Ik heb nog steed geen nieuw digitene kastje ontvangen. Ik had gebeld en aangegeven naar welk adres het moest maar niks ontvangen. Maanden geleden. 

Hallo @Bartgroen ,

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@Bartgroen 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Hoi @Bartgroen. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je niet een nieuwe Digitenne ontvanger het gekregen. Ik zal het voor je uitzoeken. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @Bartgroen. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je niet een nieuwe Digitenne ontvanger het gekregen. Ik zal het voor je uitzoeken. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een nieuwe Digitenne ontvanger hebt aangevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


@Bartgroen 

Hoe kijk je nu televisie? Heb je nog hulp nodig van ons? 


Reageer