Skip to main content

Beste KPN,

als noodoplossing heb ik een digitenne pakket gekregen maar ik ontvang daarbij alleen NPO. Al diverse keren opnieuw zenders laten zoeken (100% signaal kwaliteit) maar geen resultaat. Alle zenders worden gevonden maar bij schakelen naar bijvoorbeeld 4 krijg ik foutcode E160-0.

Wat nu?

Ojee @Gert-Jan S, op deze manier heb je er niet zo veel aan :slight_frown:

Zou je het CAS OD van deze ontvanger in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik hem voor je aan de praat kan krijgen!


Ojee @Gert-Jan S, op deze manier heb je er niet zo veel aan :slight_frown:

Zou je het CAS OD van deze ontvanger in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik hem voor je aan de praat kan krijgen!


Dank voor je reactie. Ik heb het aangevuld👍🏻

 

 


Bedankt @Gert-Jan S!

Ik krijg hem zelf ook niet actief, maar ik heb hulptroepen ingeschakeld! Ondanks dat het Pinksteren is, verwacht ik wel dat je later vandaag alle zenders zult kunnen zien, het kan dus geen kwaad om af en toe te controleren of je ze al zichtbaar hebt!


Dankje.

Alleen ESPN doet het nog niet.. ik krijg dezelfde foutcode.


Ah, de rest van de zenders doet het inmiddels wel begrijp ik, top!

ESPN is geen onderdeel van het noodpakket, die valt niet te activeren op een nood CAS ID, ook al heb je wél ESPN bij je interactieve tv abonnement in zitten :slight_frown:

Keerzijde daarbij is dan wel dat je niet hoeft te betalen voor je abonnement voor de periode dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken!