Skip to main content
Beantwoord

Noodpakket digitenne nog steeds niet actief alleen NPO 1, 2 en 3

  • 2 January 2019
  • 6 reacties
  • 335 keer bekeken

Zaterdag 22 december 2018 digitenne noodpakket geïnstalleerd, alleen maar de zenders NPO 1, 2, en 3 en regio zender actief. Andere zenders foutmelding E 160-0

Diverse malen met de klantenservice van KPN gebeld elke keer weer een mooi verhaal dat het goed komt maar er gebeurt niets. Ik heb gevraagd om de desbetreffende afdeling te spreken maar is niet mogelijk en ook gevraagd om terug gebeld te worden maar gebeurt ook niet.

Het gaat om CAS nr: ***
Hallo M. Beunk, welkom! Wat ontzettend vervelend dit.. Ik heb opnieuw de juiste afdeling aangestuurd en het moet dus binnen 1 à 2 werkdagen geregeld zijn. Waarom dat in eerste instantie niet gebeurd is, durf ik niet te zeggen. Excuses hiervoor 😞.
@Marcia_

Goedendag ondanks uw reactie ben ik nu 2 werkdagen verder maar is mijn digitenne noodpakket nog steeds niet actief.

Vanmiddag nog contact gehad met de klantenservice en er werd gezegd dat ze er nu direct werk van gingen maken, maar helaas nog steeds alleen NPO 1, 2 en 3.

Ik ben hier nu al vanaf 22 december jl. mee bezig, mijn geduld en vertrouwen in KPN is nu zo langzamerhand wel op (ondanks dat ik al meer dan 11 jaar naar tevredenheid klant ben bij KPN).

Het wordt nu toch echt tijd dat de juiste afdeling dit direct oppakt.

Maar die zullen het weekend wel niet werken en moet ik zeker weer tot maandag wachten?

😡😡👎🏼👎🏼
Heel vreemd.. Ik zie inderdaad dat de derde opnieuw een aanvraag gedaan is, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in dat dat na 4 keer wel goed gaat. Daarom heb ik een andere manier gezocht om de betreffende afdeling te benaderen en daar het verzoek alsnog neergelegd om je ontvanger te activeren. Ik hou je op de hoogte! Excuses voor het ongemak.
Ik heb inmiddels bevestiging dat er iets niet goed gegaan is en dat dat teruggedraaid gaat worden. Daarna kunnen wij de ontvanger alsnog activeren. Er is helaas niet aangegeven binnen welke termijn dit gaat gebeuren, maar ik verwacht toch dat het vandaag of morgen opgelost moet zijn. Wil je af en toe eens kijken of alweer alles kunt kijken? Mocht het morgen nog niet opgelost zijn, laat het me vooral weten.
@Marcia_



Goedenavond bedankt voor uw reactie, ik heb vanavond tussen 17:00 en 18:00 drie sms'jes van KPN gehad dat mijn direct online pakket weer geactiveerd is.

Dus weer de tv geprobeerd eerst nog geen beeld toen nogmaals weer teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen wel beeld op alle zenders. 😀

Nogmaals bedankt voor uw medewerking. 👍
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten.