Skip to main content

Ik betaalde 5 euro per maand, maar jullie gingen verhogen naar 20 euro per maand, daar was ik het niet mee eens en heb opgezegd. Jullie hadden mij daarvan op te hoogte moeten stellen.

Jullie blijven rekeningen sturen dat ik achterstallige betalingen zou hebben. Bij wet is geregeld dat als er veranderingen in een contract komen je deze a la minuut kan opzeggen.

Ik heb jullie gebeld, maar jullie kunnen daar niks mee, en op een andere manier is er geen contact mogelijk. Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.

We zien elkaar uiteindelijk wel voor de rechtbank als jullie zo doorgaan, want betalen ga ik echt niet doen.

groet BA Goemans

 

Je kunt een klacht indienen : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm


Je kunt een klacht indienen : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 bedankt en gedaan :-)

 


@bhazz Allereerst welkom op ons Forum! Ik heb even met je meegekeken op de gegevens die je ingevuld. Ik zie dat je altijd internet/tv bij Telfort had in combinatie met een Digitenne abonnement bij ons.
Een Digitenne abonnement bij ons kost €17,00 euro. Bij Telfort had je al één gratis tv-ontvanger waardoor de Digitenne ontvanger van KPN €5,00 euro kostte. Ik vermoed dat je geen aansluiting meer hebt bij Telfort. Hiermee vervalt de €17,00 korting voor het Digitenne abonnement, maar krijg je wel de ontvanger gratis.
Een Digitenne abonnement met 1 ontvanger kost namelijk €17,00 per maand bij KPN.
De €20,00 euro factuur die je beschrijft, is een verrekening van de maand ervoor, waar je teveel korting hebt ontvangen. Ik zie dat het abonnement ondertussen is opgezegd. Het is van belang of mijn advies dat de rekeningen worden betaald omdat er anders ook nog herinneringskosten etc. in rekening worden gebracht. Een klacht indienen heeft in deze situatie dus weinig zin omdat de kosten terecht zijn omdat de combi korting is komen te vervallen. 


Lisa

Ik en de wet op abonnementen zegt anders.

Omdat jullie de overeenkomst veranderen hoef ik daar niet in mee te gaan.

Ook niet met verrekeningen achteraf. jullie hadden me de keus moeten geven. 

Dus op grond daarvan kan ik de overeenkomst ontbinden en hoef de extra gerekende kosten ook niet te voldoen.

Dus wens jullie veel succes met de incasso kosten die jullie gaan maken.

groet Bhazz

 


@bhazz Ik zie dat ik helemaal niet ben teruggekomen in dit topic. Excuses daarvoor. Helaas kan ik het niet mooier maken dan het is en kan ik je alleen verwijzen naar het klachtenformulier dan Noordzee al heeft aangedragen. Je hebt dit formulier al ingevuld als het goed is. Ik neem aan dat een collega je al te woord heeft gestaan en de klacht met je besproken. 


Reageer