Ik probeer voor mijn schoonmoeder van 83 een nieuw digitenne ontvanger te krijgen, maar de website zegt dat ze al een nieuwe heeft.
Ze heeft een insteekmodule met een kaart, dus die zal binnenkort niet meer werken.
Ze heeft een brief gehad van de KPN, maar jullie administratie lijkt dus niet op orde te zijn.
Hoe komt mijn schoonmoeder nu aan een nieuwe ontvanger?
PS
Mag ik er even bij zeggen dat het voor mij al een crime is om jullie op digitale wijze een vraag te stellen, laat staan voor iemand van 83.
Met vriendelijke groeten,
Peter Koning
Beantwoord
Omruilen digitenne ontvanger
Beste antwoord door Erik van KPN
Welkom op het forum Peter, dank voor het invullen van de gegevens.Wat ik zie hier is dat, volgens onze administratie, ze een koopontvanger heeft. Ik begrijp van jou dat het eigenlijk een insteekkaart is. Als het om koopapparatuur gaat is onze administratie nog wel eens onvolledig. Dit omdat het ons dan eigenlijk alleen om de smartcard gaat en het apparaat waar die inzit niet zo relevant is.
Ik heb dit nu voor je schoonmoeder aangepast. Ze krijgt binnen 5 werkdagen de nieuwe Digitenne ontvanger thuisgestuurd.
Bekijk origineelIk heb dit nu voor je schoonmoeder aangepast. Ze krijgt binnen 5 werkdagen de nieuwe Digitenne ontvanger thuisgestuurd.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.