Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling voor Goede Tijden, Slechte Tijden werkt niet met Digitenne

• January 7, 2026
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

De ondertiteling voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden op RTL4 doet het niet via mijn Digitenne ontvanger. Wel voor de andere programma’s op RTL 4.

Ook voor alle andere Nederlandse zenders heb ik geen problemen met de ondertiteling.

Via KPN Interactieve TV krijg ik wel ondertiteling bij Goede Tijden, Slechte Tijden.

War doe ik verkeerd?

Beste antwoord door Noordzee

Goedemorgen ​@Dol ,

Ik heb speciaal om dit te testen de TV aangezet op RTL 4. Ik zie nu gewoon ondertiteling op RTL 4 Goede Tijden Slechte Tijden via teletekst 888. 

Mogelijk had jij last van een eenmalige storing?

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 7, 2026

Teletekst aanzetten en dan 888.

• Auteur
  • January 8, 2026

Daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor het advies, maar als je het probleem goed gelezen had, had je gelezen dat teletekst het wel doet op alle andere nederlandse zenders. Ik heb alleen een probleem op RTL4 bij goede tijden, slechte tijden.

• Auteur
  • January 8, 2026

Wat meer info over mijn probleem.

Ik kijk naar RTL4 programma goede tijden slechte tijden. Ik druk op de afstandsbediening op de knop "teletekst”, die zit rechtsonder op de afstandsbediening.

Ik krijg een zwart scherm met linksboven 100.

Ik druk 888 in maar er gebeurt niets. Het getal blijft op 100 staan en ik kan het scherm ook niet meer verlaten. Door 2 keer op de knop menu te drukken kom ik weer terug op het TV scherm met de uitzending goede tijden slechte tijden.

Bij andere programma's op RTL4 heb ik nog geen problemen gehad, ook niet op andere nederlandse zenders.

Via KPN Interactieve TV krijg ik wel ondertiteling bij Goede Tijden, Slechte Tijden.

Wat gaat hier verkeerd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 8, 2026

KPN zal mogelijk de ondertiteling niet doorsturen??? Nu kijk ik zelf werkelijk nooit naar RTL 4, maar ik heb net onderzocht dat morgenochtend om 11.00 dat programma te zien is via RTL 4. Ik hoop er aan te denken om dit morgenochtend even uit te testen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Goedemorgen ​@Dol ,

Ik heb speciaal om dit te testen de TV aangezet op RTL 4. Ik zie nu gewoon ondertiteling op RTL 4 Goede Tijden Slechte Tijden via teletekst 888. 

• Auteur
  • January 9, 2026

Hebben jullie getest op Digitenne?

Bij Kpn Interactieve TV heb ik het probleem niet. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2026

Ja, ik heb het vanochtend getest op Digitenne. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 9, 2026

Hi ​@Dol, goed dat je de vraag hier stelt en fijn om te zien dan Noordzee de moeite heeft genomen om dit te testen. Dankjewel hiervoor Noordzee! Zo te zien werkt dit en vermoed ik dat dit een tijdelijke storing is. 

Werkt het bij jou nu ook zoals het hoort? 

Goedemorgen ​@Dol ,

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Goedemorgen ​@Dol ,

@Dol 

Werkt het bij jou nu ook weer?