Skip to main content
Beantwoord

Ontvangst Digitenne wisselvallig

  • 3 August 2024
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

er zijn momenten dan heb ik perfect ontvangst, volgend moment krijg ik de melding geen digitenne signaal, sommige avonden geen enkel probleem, veel avonden voortdurend problemen, de BBC is dan wel storingsvrij te ontvangen, de NOS niets anders dat verbroken verbinding KPN probleem oplosser gestart, kom ik niet verder mee, regel matig opnieuw zenders geïnstalleerd, probleemoplosser programma doorlopen, nieuwe coax kabel e.d. Helpt niet, contact krijgen met KPN, gewoon iemand aan de lijn, niet te vinden.

 

Het werkt niet. zeer gefrustreerd.. En nu aan een forum een oplossing vragen? KPN professioneel?   HELP...

@Peter v. H. Vanwaar krijg je het signaal voor de digitenne 


Dit wil ik ook!!!! dat KPN al 3 jaar deze problemen laat doorlopen….

 

Zojuist de Rebox ontvangen en meteen aangesloten. Wat een verschil. Grandioos ( tot nu toe😊) Gisteravond konden we geen 10 minuten zonder storing tv kijken. Deze rebox is een wereld van verschil. De kwaliteit van het signaalkwaliteit 100%, signaalsterkte ongeveer 90% , terwijl we bij de andere ontvanger niet boven de 55 % kwamen. Wisseling van zenders verloopt heel soepel,, Wij waren al gewend aan het feit dat het bijna 1 min duurde voordat de nieuwe zender geluid en beeld gaf. Hoop zo dat het zo blijft. Iedereen bedankt voor het meedenken. Wij zijn blij.

Admin: samengevoegd met ouder topic.


Hallo @Peter v. H. ,

Dat begrijp ik heel goed. De Rebox werkt inderdaad beter dan de ZTE. Helaas is de kans klein dat je zo’n ontvanger bemachtigd. 

Er is tegenwoordig gelukkig een ander -prima werkend- alternatief: de CI+-module. Je hebt daarvoor wel een TV nodig die HEVC ondersteunt en een CI+ 1.4 standaard aan boord heeft. 
 


Heb je geen geschikte TV? Dan kun je ook zelf een alternatieve ontvanger kopen, zoals bv de Apebox: 

 

Admin: samengevoegd met ouder topic.


Hallo @Peter v. H. ,

Dat begrijp ik heel goed. De Rebox werkt inderdaad beter dan de ZTE. Helaas is de kans klein dat je zo’n ontvanger bemachtigd. 

Er is tegenwoordig gelukkig een ander -prima werkend- alternatief: de CI+-module. Je hebt daarvoor wel een TV nodig die HEVC ondersteunt en een CI+ 1.4 standaard aan boord heeft. 
 


Heb je geen geschikte TV? Dan kun je ook zelf een alternatieve ontvanger kopen, zoals bv de Apebox: 

 

Admin: samengevoegd met ouder topic.

Goedemorgen @Peter v. H. ,

Ik zie dat een moderator jouw twee topics heeft samengevoegd. Hierboven mijn reactie nog even geplaatst. 
 

Om terug te komen op jouw vraag naar de contactgegevens van KPN: 

KPN is hiervoor bereikbaar via 0800-0402. Maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.  
 

Je kunt in dat gesprek vragen om de “insteekkaart” (CI+-module), het is ook mogelijk om deze wijziging via MijnKPN aan te vragen. 
 

Check eerst wel goed of jouw TV hiervoor geschikt is. (Of investeer zelf in een eigen ontvanger.) 


er zijn momenten dan heb ik perfect ontvangst, volgend moment krijg ik de melding geen digitenne signaal,

Is dit een nieuwe opstelling ?
Of was het eerder wel goed ?

 


@Peter v. H. 

Heb je al het CI+-module besteld? 


Hallo @Peter v. H. ,

Dat begrijp ik heel goed. De Rebox werkt inderdaad beter dan de ZTE. Helaas is de kans klein dat je zo’n ontvanger bemachtigd. 

Er is tegenwoordig gelukkig een ander -prima werkend- alternatief: de CI+-module. Je hebt daarvoor wel een TV nodig die HEVC ondersteunt en een CI+ 1.4 standaard aan boord heeft. 
 


Heb je geen geschikte TV? Dan kun je ook zelf een alternatieve ontvanger kopen, zoals bv de Apebox: 

 

Admin: samengevoegd met ouder topic.

Goedemorgen @Peter v. H. ,

Ik zie dat een moderator jouw twee topics heeft samengevoegd. Hierboven mijn reactie nog even geplaatst. 
 

Om terug te komen op jouw vraag naar de contactgegevens van KPN: 

KPN is hiervoor bereikbaar via 0800-0402. Maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.  
 

Je kunt in dat gesprek vragen om de “insteekkaart” (CI+-module), het is ook mogelijk om deze wijziging via MijnKPN aan te vragen. 
 

Check eerst wel goed of jouw TV hiervoor geschikt is. (Of investeer zelf in een eigen ontvanger.) 

@Peter v. H. 

Heb je al gebeld met 0800-0402?


Reageer