Skip to main content

Met de KPN Digitenne antenne gaat de ontvangst op neer…..  0% - 45%..  80-90% procent als ik deze vasthoud….. laat ik hem los ……  0%. Alle standen geprobeerd.  Nieuwe boot antenne gekocht ….   in Almere ontvangst hoe je de antenna ook vasthoud 100%.  In Sneek, op het dak van de Caravan 0%….. iets buiten de caravan op een bezemsteel en droogmolen op ca. 3m hoogte eindelijk beeld (50%)….  soms weer blokkerig.  Buurman KPN ontvanger op zijn kop in de voortent…. gelijk ontvangst….. om er gek van te worden. Wie heeft de oplossing?  Draaimast met een richtingsgevoelige antenne? Ik heb bijna de neiging om mijn schotel weer uit de schuur te halen…..

 

 

Dat bij een KPN antenne het signaal zo schommelt lijkt op een defecte antenne. Het is normaal meestal alles en soms niets of een stabiele waarde. Heb je je klantgegevens al ingevuld bij je forum profiel?  Want dan kan een KPN moderator als hij/zij hetzelfde vindt meteen een nieuwe naar je opsturen.


Let me guess….

Nog niet de Antenne V5 (Funke DSC 550).

Of een ZXV7200. (die kunnen nog wel eens instabiel zijn)


Hallo @Dutchhummer ,

In de omgeving van Sneek is het inderdaad lastig om een goede ontvangst te krijgen. 
 

Het lukt alleen met een goede buitenantenne.

Gebruik je al de Funke V5? (Zie foto) 

 


Hallo @Dutchhummer ,

In de omgeving van Sneek is het inderdaad lastig om een goede ontvangst te krijgen. 
 

Het lukt alleen met een goede buitenantenne.

Gebruik je al de Funke V5? (Zie foto) 

 

Zo niet? , 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Zo wel?,

Dan is mijn advies om eerst jouw ontvanger om te ruilen voor een ander exemplaar. Maar ook dan hebben we jouw gegevens nodig. 


@Dutchhummer 

Heb je al de Funke V5 in gebruik? 

Zo niet? , 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Zo wel?,

Dan is mijn advies om eerst jouw ontvanger om te ruilen voor een ander exemplaar. Maar ook dan hebben we jouw gegevens nodig.