Skip to main content

Zie titel. Drop outs op alle tv- en radiozenders. CAS nummer xxxxxx 381-3.

3 verschillende antenne's 'getest’. En de antenne locaties zelf hebben goede ontvangst.

(zo heb ik niks aan m'n tv backup. Toch 2 storingen in een week bij i-tv….)

Voor de eerste 10 vind ik i-tv/tv+ wel mooier.

 

En laat ik vier t/m tien nou zelden kijken. Vrijwel altijd de NPO-zenders, Discovery, Eurosport en National Geographic.  


En laat ik vier t/m tien nou zelden kijken.

Dat begijp ik als je al die lange reclameblokken (vaak wel 9 minuten) niet kunt overslaan 😉.


 

Moeten we nóg een omruil proberen, @PeterG ? dus gewoon weer via de gamma o.i.d. 

 

We kunnen nog een gokje wagen al is deze laatste note bene een nieuwe. Volgens de sticker informatie en kennis van @martijn197108 . (ik vrees dat die rbx dan niet geactiveerd wordt, Martijn)

 

@Erwin_ 

Ik zie weer een frietje van La Place aankomen…...


Vanavond ook een dip tijdens de wedstrijd van Hammarsby - Twente op Veronica TV. Keek alleen tweede helft via Digitenne. 

Die nieuwe is dus echt net zo brak als de vorige helaas.


Ook dit "nieuwe” ding kan de Kliko in!!!

Bij 10 dips in minder dan één minuut ben ik gestopt met tellen. Dips tot wel 6 seconden.

KPN wil losse digitenne abonnementen verkopen door nu de eerste 3 maanden gratis espn 2 en 3 mogelijk te maken. Nou… dan eerst maar eens veel betere ontvangers inkopen.

Wat een troep zeg.

Doe maar weer een omruil, @Erwin_ 🙏


Ook dit "nieuwe” ding kan de Kliko in!!!

Bij 10 dips in minder dan één minuut ben ik gestopt met tellen. Dips tot wel 6 seconden.

KPN wil losse digitenne abonnementen verkopen door nu de eerste 3 maanden gratis espn 2 en 3 mogelijk te maken. Nou… dan eerst maar eens veel betere ontvangers inkopen.

Wat een troep zeg.

Doe maar weer een omruil, @Erwin_ 🙏

Ik vreesde al zoiets:

Het duurt altijd een tijdje voordat de retour is verwerkt, @PeterG .  Ik kan dus nog geen nieuwe swap in het systeem zetten.

Help me dinsdag even herinneren. Goede kans dat we dan wel een omruil kunnen doen. 


Help me dinsdag even herinneren. Goede kans dat we dan wel een omruil kunnen doen. 

Doe ik, Erwin.


@PeterG,

Ik zag net dat de RBX2800 op MP die ik eerder al noemde in prijs is verlaagt naar €10 .

Of je dat het gokje waard vind, mag je zelf bepalen, maar ik zou het wel weten😉

 

Ik verwacht zelf niet veel effect met een nieuwe ZTE.Mogelijk is er in je omgeving iets veranderd waardoor de ontvangst iets minder is geworden.Desalniettemin verwacht ik met de Rebox gewoon prima signaal.

 

 

 

 


Help me dinsdag even herinneren. Goede kans dat we dan wel een omruil kunnen doen. 

Doe ik, Erwin.

@PeterG 

Even een herinnering dat je morgen @Erwin_ een herinnering kunt sturen. 😂

 


Help me dinsdag even herinneren. Goede kans dat we dan wel een omruil kunnen doen. 

Doe ik, Erwin.

@PeterG

Even een herinnering dat je morgen @Erwin_ een herinnering kunt sturen. 😂

 

Ja, je mag me vandaag de herinnering sturen, @PeterG  ;-)


Euh,….

Bij deze een herinnering. Kan er weer een omruil ingezet @Erwin_ .

Wilde ermee wachten tot ongeveer 14:00 uur, maar ja… jij en @Noordzee  zijn wat ongeduldig kennelijk. 😁


Hopeloos  Is nog steeds geblokkeerd. Ik ga het even direct via een collega proberen. Dit schiet niet op.

Ik zal morgen even kijken of ze iets met mijn verzoek gedaan hebben.  Komt waarschijnlijk wel goed. 

 

 


Vorige keer na toevoegen van de module bleek het ook vast te zitten @Erwin_ .

Kwam maanden later boven omdat verwijderen van een zender pakket niet lukte.


Het schiet niet echt op hier.

Brakke digitenne: buiten gebruik

diw7022: buiten gebruik

 

In afwachting van een nieuwe, en dan hopelijk goed werkende, zxv7200.


Hoi @PeterG ,

Vervelend!Maar dan gebruik je toch gewoon je Arris?

Ik zou persoonlijk die gewoon aanhouden en niet overstappen naar TV+. Hooguit 4K toevoegen en om een 5202 te ontvangen.


Nou @PeterG 

Even een paar dagen de AM-radio erbij en dan lekker luisteren naar Radio Monique op de 918 AM en/of Radio Caroline op 648 AM.

Je boft, want vanaf morgen is het Radio Caroline North weekend. Moet je echt eens een paar uur naar luisteren. Vooral Carnaby Street op zaterdag tussen 8.30 en 10.30 kan ik je aanraden :

  https://www.radiocaroline.co.uk/#caroline_north_schedule.html 


Ja, de Arris VIP2952 is hier inmiddels alweer een week of 3 volledig in gebruik hoor. Op de DIW7022 brandt eigenlijk alleen nog het rode lichtje 🤔 @martijn197108 .

Hooguit 4K toevoegen en om een 5202 te ontvangen.

Dat gaat helaas niet, want ik heb geen Hussel maar nog Alles in één. Voor 4k zou ik dan tóch naar TV+ moeten.

Alle apps doe ik al tijden via de tv zelf, dus daarbij al 4k. Blijft voor kpn die 2 4k zenders over. Niet interessant. En in de slaapkamer is een steamingbox 4k aangesloten met de kpn itv app erop. En zo'n doosje is ook zó even verplaatst, hè.

Ik zou nog wel een tweede vip2952 willen maar dan eigenlijk alleen om de opnames van BBC First ook in de slaapkamer te zien.


AM, @Noordzee ???? Zal ik toch eerst weer een radio moeten kopen die dat (nog?) heeft. ….hoewel…. ik geloof dat de receiver FM / MW heeft. Maar waar die MW antenne ligt zou ik toch écht niet meer weten.

FM is hier ook al dik 15 jaar buiten gebruik. Receiver: geen antenne op. De twee portables? Gebruik ik alleen op DAB+ waar ik ze voor gekocht heb.

Ben dolblij van dat onverstaanbare gekraak van de MW (ooit Hilversum 3 zo beluisterd) af ben. En van het ruisje en altijd aanwezige fluttertje in de FM ook. Alleen FM via de kabel was goed.

FM is alleen nog in de lucht omdat Nederlandse luisteraars te beroerd zijn een paar tientjes voor een nieuwe autoradio uit te geven. In diverse landen is er helemaal geen FM meer. Ook Europese landen.


En toch heb je dat enkele maanden terug uitgetest op mijn verzoek. 
 

Maar uiteraard kun je die zenders ook via internet beluisteren. Dat doe ik meestal omdat ik nu eenmaal niet in het westen woon. 


Dat gaat helaas niet, want ik heb geen Hussel maar nog Alles in één. Voor 4k zou ik dan tóch naar TV+ moeten.

Je kunt eventueel via de 0800-0402 → afdeling ‘’save'’ proberen over te stappen naar Hussel.Is misschien goedkoper, en je kunt eventueel later nog de keuze maken over te stappen op de 5202.

Maar uiteraard is de keus aan jou😉

 


Nou @PeterG 

Even een paar dagen de AM-radio erbij en dan lekker luisteren naar Radio Monique op de 918 AM en/of Radio Caroline op 648 AM.

Je boft, want vanaf morgen is het Radio Caroline North weekend. Moet je echt eens een paar uur naar luisteren. Vooral Carnaby Street op zaterdag tussen 8.30 en 10.30 kan ik je aanraden :

  https://www.radiocaroline.co.uk/#caroline_north_schedule.html 

@PeterG

O, de 918 AM is tijdelijk uit de lucht :

 https://mediamagazine.nl/middengolfzender-radio-monique-uit-de-lucht/


Hopeloos  Is nog steeds geblokkeerd. Ik ga het even direct via een collega proberen. Dit schiet niet op.

Ik zal morgen even kijken of ze iets met mijn verzoek gedaan hebben.  Komt waarschijnlijk wel goed. 

 

 

En @Erwin_ ?

Is het goed gekomen? 

 

Anders kan Peter misschien beter de ontvanger omruilen in een KPN-winkel. (Als jij die winkel een seintje geeft…..)   Want volgens @Ik_Combineer is die constructie mogelijk. Hij had al contact gehad met een paar filialen. 


Precies. In afwachting van omruil. 


Hopeloos  Is nog steeds geblokkeerd. Ik ga het even direct via een collega proberen. Dit schiet niet op.

Ik zal morgen even kijken of ze iets met mijn verzoek gedaan hebben.  Komt waarschijnlijk wel goed. 

 

 

En @Erwin_ ?

Is het goed gekomen? 

 

Anders kan Peter misschien beter de ontvanger omruilen in een KPN-winkel. (Als jij die winkel een seintje geeft…..)   Want volgens @Ik_Combineer is die constructie mogelijk. Hij had al contact gehad met een paar filialen. 

@Erwin_ 

Kun jij de winkel in de grote stad vlakbij Peter een seintje geven om een ontvanger apart te leggen? Dan kan Peter op zijn fiets stappen…..


Er is een probleem met omruilen in mijn abonnement @Noordzee . Dat blijft weer vast zitten. Daardoor is omruil via een winkel ook niet mogelijk. 

Ik kan zelfs nu niet naar het nieuwe abonnement... als ik dat zou willen. 

Erwin. Heb je de juiste afdeling al in kunnen seinen om de trossen weer los te gooien?


Reageer