Skip to main content

Zie titel. Drop outs op alle tv- en radiozenders. CAS nummer xxxxxx 381-3.

3 verschillende antenne's 'getest’. En de antenne locaties zelf hebben goede ontvangst.

(zo heb ik niks aan m'n tv backup. Toch 2 storingen in een week bij i-tv….)

Er is een probleem met omruilen in mijn abonnement @Noordzee . Dat blijft weer vast zitten. Daardoor is omruil via een winkel ook niet mogelijk. 

Ik kan zelfs nu niet naar het nieuwe abonnement... als ik dat zou willen. 

Erwin. Heb je de juiste afdeling al in kunnen seinen om de trossen weer los te gooien?

Tot mijn ergernis is dat verzoek afgewezen.  Maarrrrrrrrr.  ondertussen is de logistieke module weer vrijgegeven. En woensdag kun je 'm omruilen bij de welbekende plek, @PeterG .

Mocht je geen SMS ontvangen, vandaag. Laat me dat even weten. 


@Erwin_ 

 


Daar? De mediamarkt is er ook maar 150 meter vandaan. FF lekker neuzen Noordzee. En een lekker vers frietje van La Place gaat er ook wel in. Jammer van het matige weer….

 

Dat wordt je derde verse friet in deze draad…. 😜 


@PeterG ,

Misschien ben ik wat te haastig maarrr:

Heb je de nieuwe ZTE al in huis?

Wat zijn je bevindingen?

 

Hopelijk heb je genoten van je verse friet😁Toevallig heb ik zelf zojuist ook verse friet gegeten 😉


Heb sinds vandaag de nieuwe. Verse Friet had ik gisteren al. 

Hij heeft nog weinig gespeeld. Mijn moeder logeert hier.

@Erwin_

Krijg nu mail dat ik mijn retour (!) pakket morgen kan ophalen op tada

Antwoord nummer 10119 in Alphen aan den Rijn. 

Jezus jongens. Hier wil ik verder geen gedoe mee. Hij xxxx-xxx-783-6  is retour. PUNT! 


En toch zijn we allemaal benieuwd. 


En toch zijn we allemaal benieuwd. 

Heeft vandaag ruim 2 uur gespeeld. Eerst Classicnl daarna radio Veronica. Geen hapering bemerkt 🤞

 


Fijn om te horen @PeterG !

Nu hopen dat het zo blijft🙂


Net weer aan op npo 1. Finale WK vrouwen. 

Al weer DRIE haperingen in 1½ minuut. (Zendmast Haarlem tussen 12:56 en 12:58)

Jammer. Kijkt niet lekker. 

Maar het is op ALLE tv en radiozenders. 


Ha, ik wilde het net vragen @PeterG 🙃

 

Jammer dat het nog niet goed werkt, maar het was wel een beetje te verwachten.Nogmaals nieuwe ZTE heeft duidelijk geen zin.

Persoonlijk zou ik dan toch maar een Rebox van Marktplaats halen.Via KPN duurt het veel te lang...Als het überhaupt al lukt😖


Dit is al de DERDE op rij en de TWEEDE vervanging. Zijn die apparaten nu echt zo slecht? Of is er wat met de zendmast (Haarlem).

 


Ik zie nu twee verschillende advertenties op Marktplaats. Doe eens een bod van vijf euro. 
 

Als het echt niet anders kan, dan maar zo aan een Rebox komen…..


Dit is al de DERDE op rij en de TWEEDE vervanging. Zijn die apparaten nu echt zo slecht? Of is er wat met de zendmast (Haarlem).

 

Dat kun je heel makkelijk checken door op je grote TV af te stemmen op NPO 1 (via de ether) 

Als je rechtstreeks via jouw TV wel een goede ontvangst hebt, dan ligt het aan de ZTE. 


Hoi @Noordzee 

Inderdaad van plan om ook even antenne op de Samsung aan te sluiten. 

Met oude TF6000 als power inserter 😉

Want die p.i. laat ik op de Sony in de slaapkamer zitten. 


Ik zie nu twee verschillende advertenties op Marktplaats. Doe eens een bod van vijf euro. 
 

Als het echt niet anders kan, dan maar zo aan een Rebox komen…..

Deze is wat moeilijker te vinden, maar die kost 10 euro.Met een mifi router erbij ( waarschijnlijk is dit een noodpakket wat iemand niet heeft teruggestuurd ).

Als je aangeeft de MiFi niet te hoeven mag 'ie vast wel weg voor 5 euro.


Nu Sparta - Feyenoord via ZXV7200. (ESPN 2)

🤞 zowel voor de dips als Feyenoord. 


16:24 uur

Zal je net zien. Hele wedstrijd inclusief rust periode zonder dip. 


Heb sinds vandaag de nieuwe. Verse Friet had ik gisteren al. 

Hij heeft nog weinig gespeeld. Mijn moeder logeert hier.

@Erwin_

Krijg nu mail dat ik mijn retour (!) pakket morgen kan ophalen op tada

Antwoord nummer 10119 in Alphen aan den Rijn. 

Jezus jongens. Hier wil ik verder geen gedoe mee. Hij xxxx-xxx-783-6  is retour. PUNT! 

Gedoe krijg je hier niet mee.  Daar zorg ik voor.   Hooguit nog een herinnering die je kunt negeren. 

Ter info: ik stuur jouw ervaringen door naar de Digitenne mensen binnen KPN.   Of het zoden aan de dijk zet weet ik niet maar ik vind wel dat ze moeten weten wat de ervaringen zijn. 


Ter info: ik stuur jouw ervaringen door naar de Digitenne mensen binnen KPN.   Of het zoden aan de dijk zet weet ik niet maar ik vind wel dat ze moeten weten wat de ervaringen zijn.

Mee eens Erwin.

Beter iets duurdere en dus betere ontvangers inkopen dan ze elke 2 jaar moeten omruilen. Want dat is zo'n beetje de termijn hier. Op de voorlaatste na …


@Erwin_ ,

Er zijn ook geen opties om via die Digitenne mensen, of eventueel de logistieke afdeling van jullie een Rebox voor @PeterG te regelen?

Gezien het verschil verwacht ik echt dat die het probleemloos doet.

 


Heb digitenne om meerdere redenen. Maar zeker ook voor support. Aangezien het in de woonkamer een box moet zijn (tv ❌ module) is het makkelijker om vragenstellers door menu te leiden. 

Verder is het makkelijker om uit te lenen aan kennissen met storing dan complete tv. Ook hun beider tv's werken niet met de module. 

Ik kan vanaf donderdag al geen support meer geven op de Sagemcom, want die menu stappen gaat het niet meer worden. Donderdag gaat ie terug. 1 dag na de update deze week. 

Ik heb 'm al terug gezet naar basis. 

Moet @Noordzee z'n Sagemcom maar aansluiten 😂. Echt mooi beeld hoor. Ook vanaf 11 🙂.


Nee hoor, één kastje in mijn TV-kast is voldoende. En dat is de VU+-DUO-4K. 

Daarmee ontvang ik globaal 100 Duitse zenders, 100 Engelse zenders en nog veel meer. 


 

Moet @Noordzee z'n Sagemcom maar aansluiten 😂. Echt mooi beeld hoor. Ook vanaf 11 🙂.

 
En wat is er dan zo speciaal vanaf plek 11?


Via de TV+ vind ik het beeld wat mooier dan vanaf 11 via de Arris VIP2952. (Arris kijk ik eerste tien via 661 / 670).

Ook espn kanalen lijken mooier op de TV+ dan Arris. 

Het kan natuurlijk optisch bedrog zijn of liggen aan de hdmi 4k ipv hdmi HD chip.


Is dat sinds kort? Het kan natuurlijk de opwaardering van de decoder zijn naar een betere beeldresolutie. Maar dan zou je dit al enige tijd moeten ervaren. Van ESPN is ook een HBR stream aanwezig. Wellicht dat KPN die nu gebruikt bij TV+.


Reageer