Skip to main content

Het eerste was dat mijn ex na onze scheiding naar een ander huis ging.

Aangezien het contract op haar naam stond moest zij het kastje ed meeverhuizen naar haar nieuwe adres.

Natuurlijk hardstikke onlogisch omdat er dan 2 monteurs nodig zijn .zij had beter een nieuw contract kunnen nemen ipv ik dat moest doen,maar dat mocht niet . Dus telefonisch nieuw contract aafgesloten en er is een monteur geweest die alles opnieuw zou aansluiten. 

Krijg ik bericht of ik dringend even wil bellen,  blijkt dat ze via de centrale niet alles goed hebben geregeld en ik 2 pakketten niet heb.

Vervolgens wordt ik na 2 dagen helemaal afgesloten. Zeker 3 maal over gebeld en werd weer een monteur ingepland . Dat zou ongeveer 1,5 week later zijn, dus heb ik om digitenne noodpakket gevraagd. ditot werd geweigerd.  Ben behoorlijk boos geweest en werd vervolgens de volgende dag gebeld  dat ik de volgende dag het noodpakket kon ophalen. Ik had weer wifi en tv. Aangezien ik 3 maart ook ga verhuizen moest ik op mijn nieuwe adres ook een pakket hebben en een monteur. De mevrouw van de kpn stelde mij voor om voorlopig dat noodpakket te blijven gebruiken omdat het al over 3 weken was dat ik ging verhuizen.  Hiermee ging ik accoord vervolgens werd de volgende dag digitenne afgesloten,  zodat ik alleen maar nederland 1,2,en 3 heb. Gebeld en zou binnen 24 uur geregeld worden.  Dus niet , weer gebeld, nu kreeg ik te horen dat ze in dit geval er zelf niets aan konden doen en ik maar moest afwachten.

Nu moet ik dus nog meer dan 2 weken zo zitten, waarom kan het nooit eens in 1 keer goed gaan bij jullie. KPN HELP ME EENS..   

 

 

 

 

 

Hallo @Willie jager , 

Bij een noodpakket ligt de situatie iets complexer dan bij een standaard abonnement. Maar een moderator hier op het forum kan wel de goede afdeling hiervoor aansturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Het is doorgegeven 


Beste @Willie jager, welkom! Wat een rotzooitje dit 😞. Ik heb in ieder geval je CAS ID doorgegeven aan de technische collega's met het verzoek deze weer te activeren. Zodra ik hier iets van hoor, laat ik het je weten. 

 

Voor wat betreft de nieuwe aanvraag op jouw/jullie adres: ik ben bang dat mijn collega's te overijverig zijn geweest. Ik zie dat je ex haar bestelling op het nieuwe adres aan laten passen heeft en het lijkt erop dat mijn collega ook de nieuwe bestelling op jouw adres geannuleerd heeft. Deze moet ik dus opnieuw aanvragen voor je en zal dus nog wat langer op zich laten wachten. Mijn excuses hiervoor! Ga je ermee akkoord dat ik het opnieuw aanvraag voor je? Dan ga ik dit direct regelen. 


In deze woning woon ik nu nog maar 2 weken dus ben ik wel tevreden met digitenne als ik tenminste alle zenders hiervoor heb en voor mijn nieuwe huis staat er al een bestelling en de monteur zou daar 3 maart komen


Digitenne zou het inmiddels weer moeten doen, kan je dit bevestigen? Top dat de bestelling op het nieuwe adres al geplaatst is. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Ik ben op mijn werk dus dat kan ik vanavond pas bevestigen 


Helemaal prima! 


Digitenne doet het nog steeds niet alleen nederland 1,2en 3


@Willie jager

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 44.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

 

Zet de ontvanger op CNN (niet zappen). Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.  


Dank je ik heb weer ontvangst moet je ook maar net weten


Graag gedaan:thumbsup_tone3: , mooi dat deze tip werkte. Hier op het forum zit het wel goed met de Digitenne-kennis. Kom gerust nog eens terug als je wat wilt vragen.Â