Skip to main content

Ik heb opgezegd maar mijn. Digitenne ontvanger ligt in stacaravan waar ik niet meer bij kan. Wat nu??

Hoi ​@Mdecocq 
Ik raad je aan om even te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.

Die had je mee naar huis kunnen nemen (met de antenne en afstandsbediening). En dan in de wintermaanden thuis kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld op een extra televisie. 

Normaliter moet ie retour na de opzegtermijn van 1 maand. 

Maar telefonisch kan er wel een notitie gemaakt worden dat dat wat later wordt. 

​@PeterG  ik was al thuis toen ik heb besloten om caravan te verkopen

Dit is gedaan door iemand van de camping en die is vergeten de ontvanger enz eruit te halen.  Had het wel gevraagd. Helaas is caravan naar Polen xd

Maar toen je naar huis ging had je de ontvanger mee kunnen nemen. Gewoon voor thuis op extra tv. Anders toch zonde wat het abonnement betreft. Zeker als het een Digitenne abonnement à € 18 was. Maar voor € 5 per maand bij ITV ook nog zonde.

Helaas is caravan naar Polen xd

Dus het ziet ernaar uit dat je de ontvanger helemaal niet meer kunt retourneren? Regel dan via 0800-0402 wat je nog voor de ontvanger moet betalen. KPN mag en zal een vervangingswaarde vragen. 

Reageer