Skip to main content
Kan je in de toekomst opnemen met de nieuwe tv ontvanger ?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

In de toekomst misschien wel. Maar officieel kan het bij Digitenne al sinds 2011 niet meer. Sindsdien zijn de geleverde ontvangers er niet geschikt voor. Zo ook de nieuwe zxv7200 en rbx2800.

Door de smartcard was er nog een workaround. Dat is door het CAS-nummer ook niet meer het geval.

Voor mij veranderd er met het nieuwe Digitenne dus niets. Ik had/heb een TF6000 waar opnemen toch al niet mee kan. Maar ik kan opnemen met de Interactieve TV ontvanger die hier ook staat.



p.s. digitenne is al lang geen budgetproduct meer. Het is feitelijk de duurste manier van tv kijken met de minste zenders en mogelijkheden.
Ik ben er niet zo van overtuigd dat het in de toekomst mogelijk wordt gemaakt. De zendereigenaren zijn er tegenwoordig niet zo happig op. Ik lees hier-en daar wel is dat er van alles op de achtergrond speelt. Iets met rechten en zo....



Het is nog wel mogelijk om op te nemen van NPO 1/2/3 en de diverse regionale zenders. Maar daar moet je dan wel een speciale FTA-ontvanger voor aanschaffen. Die zijn overigens helemaal niet zo duur.....

Reageer