Skip to main content

Kan iemand mijn digitenne opnieuw activeren

mijn CAS nummer is: ********* 

 

Admin: klantgegevens verborgen en verplaatst naar profiel.

 

 

Hoi @Bevi1942. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw CAS nummer, maar helaas is dat niet voldoende. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik een poging doen om jouw Digitenne ontvanger te activeren. Als je gelijk verder geholpen wil worden kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)


Hierbij stuur ik de ontbrekende gegevens

Ik hoop dat je mij kunt helpen, want ik betaal mandelijks voor Digitenne en heb maar een paar zenders

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw Digitenne ontvanger opnieuw geactiveerd. Wil je nog eens “Handmatig zoeken naar zenders”? 


Bedankt voor je hulp

Ik heb al veel meer zenders, maar b.v. Nog niet RTL4 en nog vele anderenIs daar nog iets aan te doen???

bedankt. Bert


Wat goed om te lezen dat je al iets meer zender hebt. Ik verwacht dat je pas meer zenders krijgt te zien wanneer je de antenne steeds een klein stukje draait. Wanneer dit niet helpt, kan je alle zenders automatisch opnieuw laten zoeken. Een derde optie is door een ander kanaal in te voeren via handmatig zoeken.  

 

Druk op de pANT] toets van de afstandsbediening om de signaalsterkte controleren

De blauwe balk geeft aan hoe goed de ontvangst van de antenne is.

  • Draai de antenne in stapjes van 45 graden en controleer bij welke stand de beste ontvangst is.
  • Verplaats de antenne eventueel in de richting van het raam.
  • Plaats de antenne zo hoog mogelijk.

 


Hij doet het inmiddels weer 100%
bedankt voor de hulp


Wat goed om te lezen dat het inmiddels wel goed werkt!😊