Skip to main content

Ik heb vandaag  mijn digitene op gezegt is de decoder niet mijn eigen dom ik heb hem omgeruild voor mijn eigen gekochte kastje  had er toen 4 zelf betaald toen jaren geleden zelf 2 met opnamen welke ik niet meer kon gebruiken  gr Leen

De ZXV7200 en RBX2800 zijn eigendom van KPN en dien je terug te sturen bij beëindiging.

Voeg in het pakketje een briefje bij met je gegevens. Er zijn geen portokosten.

Zie kpn.com/retouren.


Hallo @Berry2020 

 

is de decoder niet mijn eigen dom 

 

 had er toen 4 zelf betaald toen jaren geleden 

 

Jouw huidige ontvanger is een huurdecoder. De ontvanger blijft eigendom van KPN. Als het goed is ontvang je van KPN nog een retourdoos. Maar je kunt de ontvanger natuurlijk ook in een eigen doos terugsturen. 

 

Waar jij eigenlijk een vraag over stelt, is de situatie met betrekking tot de vier zelf gekochte Digitenne-ontvangers. Deze ontvangers waren economisch al lang afgeschreven. Al zo'n 10 jaar lang was het niet meer mogelijk om ontvangers zelf te kopen voor Digitenne. Mensen die later dan jij klant zijn geworden hebben al die jaren ook al huur betaald voor hun ontvanger. Dat is jou al die jaren bespaard gebleven.  

De vier ontvangers die jij had zijn nu volkomen waardeloos. Ook in landen als België en Duitsland zijn ze inmiddels over op DVB-T2 ontvangst.  

 


Ja zal allemaal wel ik betaalde 10 euro en had 4 kaarten moest een mobil abonnement hebben mij gaat het er om dat eenzijdig dit is omgezet naar 1 decoder 17 euro en niemand was het er mee eens en als je nu weer een paket van KPN heb krijg je hem weer gratis


Digitenne is ook nu helaas niet gratis voor klanten van KPN. Als jij ook interactieve TV afneemt, dan kun jij wel  voor 5 euro per maand een Digitenne abonnement afnemen. 
 

Vind je de huidige tarieven te duur? Dan kun je nog wel met jouw huidige antenne gratis naar de NPO-zenders en de regionale omroep kijken. 
 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354


Ja zal allemaal wel ik betaalde10 euro of een tien gulden en ha 4 kaarten moest een mobiel abonnement  hebben mij gaat het er om dat dit éénzijdig  is omgezet  naar1 decoder 17 euro en niemand was het er mee eens toch als je nu een paket bij KPN neemt krijg je hem weer gratis heb jaren ook canaal digitaal samen gehad omdat ik veel in Spanje  ben beter meer kanalen en goedkoper maar vond het hier makelijker heb hem op gezegt gebruik hem niet meer


 Als je.goed leest kreeg ik ook korting met een abonnement heb Ziggo kijk gratis alle zenders moet decoder inleveren hoe kan ik naar npo 1 2 3 kijken 


 hoe kan ik naar npo 1 2 3 kijken 

Dat kan met een FTA-ontvanger. Zelf heb ik een Xoro-ontvanger, maar er zijn nog zat andere ontvangers. De kosten zijn vaak zo’n drie tot vier tientjes. Niet duur dus.

Lees meer daarover in dit artikel:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 


Hoe stop ik deze community 


Dan kun je dit topic ontvolgen. 
 

Bijvoorbeeld door in het startbericht van dit topic op het kleine groene sterretje te klikken. Als dat sterretje niet  groen is, krijg jij geen meldingen meer per e-mail. 


Reageer