Skip to main content
Antwoord

oude antenne

• July 21, 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb nog een hele oude digitenne antenne. Constant Heel slecht beeld. Zou ik een nieuwe antenne kunnen ontvangen.alvast bedankt

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @ring25 ,

Dan wordt de nieuwe Funke V5 antenne vast de oplossing voor jouw ontvangstprobleem! 

Heb jij een binnenantenne of een buitenantenne nodig? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 21, 2020

Hoi @ring25 ,

Dan wordt de nieuwe Funke V5 antenne vast de oplossing voor jouw ontvangstprobleem! 

Heb jij een binnenantenne of een buitenantenne nodig? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2020

Goedenavond 

Ik heb een binnenantenne nodig. Gegevens zijn aangevuld. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @ring25 . Ik heb een nieuwe antenne naar jouw adres gestuurd.

Laat je weten of het voor verbetering zorgt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 27, 2020

@ring25 

Heb je de nieuwe antenne al ontvangen? Heb je nu wel goed beeld op alle zenders?

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2020

Ja alles werkt weer prima. Bedankt