een zeer zeer slechte service voor iemand met drie hersenbloedingen zit al 2 weken zonder tv omdat de update niet gedaan word en kpn zelf niks kan doen nieuw pakket aanvraag internet en interactie tieve tv zal per 5 november 2019 actief zijn gister gebeld konden niks terug vinden weer nieuwe aanvraag gedaan collega maar geen bevestiging gekregen vandaag twee keer klacht gedaan nu word er als het goed is noodpakket gestuurd maar oude digitenne kan niet her actief gemaakt worden de mevrouw is afhankelijk van tv als afleiding nou nou kpn jullie mogen nog een hoop leren van jullie fouten , denk eerst na wat jullie waar kunnen maken voordat je een nieuw product invoert noodpakketje kan pas uiterlijk donderdag pas binnen zijn en de rest pas 9 december schandalig gewoon en dan wel 25 euro activatie kosten betalen ja ja het is normaal schandalig nu weer afwachten na nu twee weken of het het uiterlijk morgen berichtje krijg want ook daar short nog wat aan of donderdag het noodpakketje eindelijk dan maar eens klaar lig en WEL GOED WERKT UITERAARD het is ook steeds irritatant dat er verschillende medewerkers aan de lijn krijg als je kpn beld en niemand een duidelijk antwoord of iets concreets kan doen voor de klant alles moet in overleg maar iets duidelijks nee hoor
Zo, dat is een lange zin…
Ik had ook gewoon lekker Digitenne gehouden. In het noodpakket wat je krijgt zit ook een Digitenne-ontvanger. Dan kan je in ieder geval weer TV kijken.
En je schrijft dat Digitenne niet geheractiveerd kan worden. Dat is onzin, je kunt zo weer een Digitenne-abonnement afsluiten in plaats van interactieve TV.
Hi
Zo, dat is een lange zin…
Viel mij ook op. Maar ik snap de strekking wel, geloof ik. Zo te lezen gaat er iets niet goed. Vind je het goed als ik even mee kijk? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens zoals naam en postcode + huisnummer, en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
het betreft de gegevens a.g kalkman * en wil dat eventueel per direct het digitenne kastje wat het niet doet met update vanaf 28 oktober her geactiveerd word totdat alles van interactieve tv 100 procent geregeld is en werkt
*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.
Je kunt in elk geval via dat kastje nog kijken naar NPO 1 ,2, 3 en de regionale Omroep.
Heb je inmiddels het noodpakket ontvangen?
hallo susan ik ben niet iedere keer aanwezig bij mevrouw die afhankelijk is van tv door 3 hersenbloedingen dus heb geen cas id nummer wel postcode * huisnummer * maar ik word er niet goed van van de zeeeeeeer slechte service van kpn
*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.
Start je tv-ontvanger op en zap naar kanaal 1. Zie je NPO1 in beeld? Wacht dan een uur om alle zenders te laden.
Zie je geen NPO1 in beeld? Ga dan naar stap 2.
Zie je wel NPO1 tot en met 3, maar geen commerciële zenders als RTL4? Kijk dan of het draaien van de antenne helpt.
Of
Ga met je afstandsbediening naar de zender NPO 1, 2 of 3 en controleer of je de NPO-zenders ziet. Zie je geen NPO-zenders? Herscan dan de zenders.
Zenders zoeken:
1. Zet de tv aan en druk op de Menu knop van de Digitenne afstandsbediening.
2. Selecteer (met de pijltjes) "Zender zoeken" en druk op OK.
3. Kies nu tabblad "Uitgebreid Zoeken" en druk op OK.
4. Selecteer "Start zoeken" en druk op OK.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.