Skip to main content

Heb ook 2x  zxv7200 vanaf het begin al problemen met zappen duurt gemiddeld 8 seconden voor dat ander kanaal verschijnt en paar seconden later geluid ,ontvangst is drama van 100% naar 20% of helemaal geen ontvangst Heb de Funke V5 antenne buiten hangen heb alles al geprobeerd krijg het niet beter Maar het vreemde is mijn schoonmoeder woont 30 meter verderop heeft 2x RBX 2800 en heeft nergens last van

Woon in het buitengebied zou de interactive TV app geen oplossing kunnen zijn Heb een 4g modem met een Experia V10

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Maar het vreemde is mijn schoonmoeder woont 30 meter verderop heeft 2x RBX 2800 en heeft nergens last van

 

@zijls

Dan lijkt het me een goed idee dat je jouw ontvanger eens omruilt voor een ander exemplaar. Het lijkt erop dat jouw ontvanger niet zo best functioneert. 

 


Wie kan dat doen


Een moderator kan dat mogelijk voor jou regelen. Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

 


Wacht ik die af ,bedankt tot zover


Ik vind heel digitenne zo langzamerhand compleet ruk. Twee zxv7200 ontvangers en er is werkelijk geen enkele manier waarop het signaal stabiel te houden. Zeker over alle kanalen heen is het continue antenne stukje verplaatsen, stukje draaien en “he, daar is RTL4”. Over naar andere zender en weer aan de gang met de antenne.

Vreemde fenomenen:

  • 100% en opeens 0% en weer terug naar 100%. 
  • Poosje heel stabiel en poosje later  totaal instabiel

Kortom, het zou aan die zxv ontvangers kunnen liggen, maar blij dat glasvezel (niet van KPN) in zicht is.


@zijls . Welke tuner gebruik jij het meest? Kun je daarvan het CAS id (staat er op) hier vermelden? Dan ruilen we die als eerste om. 


4637-738-675-3


Dank, @zijls .Je hebt een SMS’je gehad met logistieke informatie.

Voor de zekerheid stuur ik je die ook nog even via een privébericht. 

Morgen na 14:30 ligt er een andere tuner klaar bij de spar. Je mag die oude in een doosje doen en dan kun je deze bij de spar omruilen.

Ik ben benieuwd of dit jouw ontvangst gaat verbeteren. Laat je het weten?


Bedankt ik kan hem morgen ophalen , zal het laten horen hoe die werkt


Heb je de nieuwe rebox al ingesteld? En is die net zo goed als van je schoonmoeder?

Trouwens, kon je die niet even lenen om alle heisa voor te zijn?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.