Ik probeer mijn rekeningnummer te wijzigen maar dat lukt me niet. Ligt dat aan mij of aan die site van de KPN?
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik probeer mijn rekeningnummer te wijzigen maar dat lukt me niet. Ligt dat aan mij of aan die site van de KPN?
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Producten - kies thuis - persoons en betaalgegevens - kies helemaal rechts voor Betalinggegevens Wijzigen
Als het niet lukt, probeer een andere internetbrowser of eventueel een andere PC of telefoon.
Is het inmiddels gelukt via MijnKPN?, desnoods via een andere pc of telefoon.
Goedemorgen
Het wijzigen van je bankrekeningnummer zou wel moeten kunnen via MijnKPN.. Is het inmiddels gelukt met de tips hierboven (via een laptop/pc of andere internetbrowser)?
Indien het nog niet gelukt is kan je hiervoor ook bellen met 0800-0403 of contact opnemen via onze LiveChat functie. Tot slot kan ik het ook nog voor je aanpassen, maar dat gaat wat lastiger qua verificatie. Wil je me dan even een privébericht sturen?
Indien het nog niet gelukt is kan je hiervoor ook bellen met 0800-0403 of contact opnemen via o
Voor de volledigheid :
Via Mijn KPN kan je het rekeningnummer wijzigen via :
Producten - kies thuis - persoons en betaalgegevens - kies helemaal rechts voor Betalinggegevens Wijzigen
Het kan ook telefonisch via 0800-0402 of via de LiveChat functie.
Is het inmiddels gelukt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.