Goedemorgen,
Zouden jullie mij een retourdoos kunnen sturen zodat ik mijn oude digitenne kastje kan terugsturen?
Mvg,
Ramon Jhoelloer
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ramon,
Je kunt eventueel ook een eigen doos gebruiken.
Het adres is;
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Je kunt de doos dan inleveren bij een PostNL-punt.
Bewaar dan wel het inleverbewijs.
Je kunt eventueel ook een eigen doos gebruiken.
Het adres is;
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Je kunt de doos dan inleveren bij een PostNL-punt.
Bewaar dan wel het inleverbewijs.
Goedemiddag @Ramibami , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Het is inderdaad mogelijk om hem kosteloos zelf retour te sturen, via ene PostNL locatie in de buurt. Gewoon een doos uitzoeken waar het in pas, en in de doos een briefje met jouw gegevens stoppen zodat we het sneller aan jouw gegevens kunnen koppelen! Dus je adresgegevens en naam, dat moet voldoende zijn 😉
Heb je deze mogelijkheid niet, dan stuur ik graag alsnog een retour doos op. Wil je het dan even aangeven door op dit bericht te antwoorden?
Het is inderdaad mogelijk om hem kosteloos zelf retour te sturen, via ene PostNL locatie in de buurt. Gewoon een doos uitzoeken waar het in pas, en in de doos een briefje met jouw gegevens stoppen zodat we het sneller aan jouw gegevens kunnen koppelen! Dus je adresgegevens en naam, dat moet voldoende zijn 😉
Heb je deze mogelijkheid niet, dan stuur ik graag alsnog een retour doos op. Wil je het dan even aangeven door op dit bericht te antwoorden?
Goedemiddag,
Heb zelf geen doos, dus graag alsnog een retourdoos opsturen.
Alvast bedankt,
Mvg,
Ramon
Heb zelf geen doos, dus graag alsnog een retourdoos opsturen.
Alvast bedankt,
Mvg,
Ramon
Alvast bedankt voor het begrip.
Ben je jouw oude meuk al kwijt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.