Skip to main content

Goedemiddag,

Wij zijn nog in het bezit van een verouderde Digitenne antenne Funke V4 en zouden deze graag willen ruilen voor een verbeterde versie de Funke V5.

Is dit Mogelijk

Wij horen graag van U.

Vriendelijke groet,

Jolanda Breur

Twello

Hallo @Herman Ham ,

De Funke V5 is ideaal als je een betere ontvangst goed kunt gebruiken. 

Een moderator wil jou vast wel aan deze antenne helpen als je nu last hebt van slechte ontvangst. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

De Funke V5 is ook buiten te plaatsen. Daarvoor kun je de buitenmontageset erbij bestellen : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0


Welkom @Herman Ham op ons forum en goed dat je aan de bel trekt!

Ik wacht vol spanning het invullen van jouw forumprofiel af zodat ik voor je aan de slag kan :grinning:


@Herman Ham 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan i


Goedemiddag,

Wij hebben onze gegevens zo goed mogelijk aangepast, helaas kunnen wij niet bij het nummer van onze Digitenne omdat deze in onze Camper ligt en de Camper in de Stalling staat.

Hopelijk kun je ons toch helpen

Groetjes,

Herman.


Dankjewel ! 

@Nico_  kan jou nu vast wel de Funke V5 opsturen.


PS, ik zie in ons profiel nu staan dat we lid zijn v.a. 30 april 2021 maar dat in onjuist, we zijn al wel lid sinds 2011.

Groetjes 

Herman.


Hallo Nico,

Dat zou heel fijn zijn dan kunnen we het binnenkort uitproberen als we weer op stap gaan, is het dan beter om een aansluit set voor buiten te bestellen?

Alvast dank 

Hartelijke groet,

Herman.


@Herman Ham 

Je kunt dan ook zelf die buitenmontageset bestellen via de link in mijn eerdere bericht.


PS, ik zie in ons profiel nu staan dat we lid zijn v.a. 30 april 2021 maar dat in onjuist, we zijn al wel lid sinds 2011.

Groetjes 

Herman.

Dit is de datum dat je je hebt ingeschreven op ons forum, heeft verder niets met je abonnement te maken hoor.


Het is gelukt, ik heb zojuist een Funke V5 toegestuurd. Deze kun je met enkele dagen op de deurmat verwachten (of in de brievenbusbak als je nog zo'n mooie groene bak aan de muur hebt zitten) 
Probeer eerst deze antenne maar eens uit, een buitenmontage set kun je altijd nog bestellen mocht die nodig zijn.


Goedemorgen Nico,

 

Alvast hartelijk dank voor het versturen van de antenne, we gaan hem proberen en mocht het nodig zijn ,dan bestellen we een buiten montage set.

Hartelijke groet,

Herman en Jolanda.