Skip to main content

Ik zou het erg fijn vinden als ik nu eindelijk SBS9 zou kunnen ontvangen op Digitenne! Al is het maar tot de coronacrisis voorbij is. ik ging altijd naar mijn moeder als ik een film op SBS9 wilde zien, maar dat kan nu niet. Sowieso ontvang ik veel zenders waarop ik niet zit te wachten. maar deze, waarop ik dus wel zit te wachten, niet. Helaas kan ik echt alleen via Digitenne tv kijken. 

Daar wordt wel vaker om gevraagd. Ik begrijp dat ook wel. 
 

Het probleem is echter de beperkte ruimte. Er moet dan ook een zender plaatsmaken. En dan is KPN waarschijnlijk gebonden aan contractuele afspraken. 
 

Wat mij betreft mogen ze meiden van Holland wel vervangen door SBS9. Maar daar denken andere mensen misschien wel anders over. 


Hallo @MonkieC, welkom op het KPN forum. Goede suggestie. Noordzee slaat de spijker op z'n kop. Met de beperkte ruimte die er is, moeten we een weloverwogen beslissing maken hoe dat wordt ingevuld. Nu hebben we contractuele afspraken lopen voor de zenders die we momenteel uitzenden. Wat en áls er in de toekomst zenders gaan wijzigen, wanneer er bijvoorbeeld nieuwe contractonderhandelingen gaan zijn, kan ik niet voorspellen. Maar als dat er komt, laten we het uiteraard aan onze abonnees weten :) 


Dit is óók een goede suggestie (om bv op 24 Fox Sports, waar toch weinig Digitenne-abonnees op zijn) tijdelijk voor te vervangen.

Zelf had ik al Film1 Premiere voorgesteld (dat zal dan tot 13 april zijn ivm toestemming van Film1 bij alle aangelijnde providers momenteel).
Maar ONS 24/7 is ook al langsgekomen.


Reageer