Skip to main content

Signaal sterkte gaat van 100% naar 0%. Met de mededeling geen signaal.

Het kan aan de ontvanger liggen. Niet alle ontvangers functioneren even goed. Mogelijk wil een omruil van de ontvanger een verbetering opleveren.


Als een omruil van ontvanger voor verbetering kan zorgen, dan ga ik voor omruilen. Vertel me hoe ik moet handelen.


Moderator @Vikash komt hier vanzelf weer langs om jou te helpen. 

 


@Henkenroelie Morgen ligt er een nieuwe ontvanger voor jou klaar op het dichtstbijzijnde servicepunt. Je ontvangt zo een privébericht met meer informatie.  

 

 


Het kan aan de ontvanger liggen. Niet alle ontvangers functioneren even goed. Mogelijk wil een omruil van de ontvanger een verbetering opleveren.

@Henkenroelie 

Hoe gaat de ontvangst met de nieuwe ontvanger? 


Het kan aan de ontvanger liggen. Niet alle ontvangers functioneren even goed. Mogelijk wil een omruil van de ontvanger een verbetering opleveren.

@Henkenroelie Morgen ligt er een nieuwe ontvanger voor jou klaar op het dichtstbijzijnde servicepunt. Je ontvangt zo een privébericht met meer informatie.  

Het is een stuk beter, de meeste zenders geven bij het antenne signaal nu 100%.

Een enkele zender geeft nu 80% aan.

Als het zo blijft,ben ik blij met de omruil van de ontvanger.

 


Fijn zo :thumbsup_tone4:


@Henkenroelie Wat fijn dat een nieuwe ontvanger het probleem heeft kunnen verhelpen. Als er in de toekomst toch nog problemen/verstoringen zijn, dan horen we dat graag van je!


Jullie allemaal bedankt voor het meedenken, en het toesturen van de ontvanger.

Dik tevreden!!!

Met vr gr H. Bijl.


Reageer