Skip to main content

Nieuwe digitenne geeft wissel 100% naar 0% signaal aan. 
Antenne buiten op de caravan geplaats maar 10 sec signaal en dan minuten niets

Hoi @Camuutjes ,

 

Zet de antenne en de ontvanger niet te dicht bij een storingsbron zoals een LED-lamp, een DAB-radio of een modem. 
 

Doe daarna het volgende:  

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef daarna een opdracht uitgebreid  zenders zoeken.

 

Als er daarna zenders verschijnen in de zenderlijst, dan kun je de antenne bijdraaien aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 
 

Dan nog twee vragen:

Op welke lokatie ben jij nu?

Wat voor type antenne gebruik je? 


@Camuutjes 

Heb je als tijd gehad voor de bovenstaande instructie? 


Goedenavond @Camuutjes, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je zoveel schommeling hebt en daardoor niet lekker televisie kan kijken. Heb je inmiddels de instructies van Noordzee kunnen opvolgen? 

Verder ben ik ook benieuwd naar welk adres je zit en welke antenne je gebruikt. Kan je daarnaast jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Indien ik die nodig heb kan ik er meteen bij!


Hoi @Camuutjes ,

 

Zet de antenne en de ontvanger niet te dicht bij een storingsbron zoals een LED-lamp, een DAB-radio of een modem. 
 

Doe daarna het volgende:  

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef daarna een opdracht uitgebreid  zenders zoeken.

 

Als er daarna zenders verschijnen in de zenderlijst, dan kun je de antenne bijdraaien aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 
 

Dan nog twee vragen:

Op welke lokatie ben jij nu?

Wat voor type antenne gebruik je? 

Kan je daarnaast jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? 


@Camuutjes, ik zie dat je nog niet gereageerd hebt. Kunnen we hier nog bij helpen?

 


Het is opgelost


Mooi zo:thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk… 

 


Reageer