Skip to main content

ik heb al jaren extra betaald voor fox sport eredivisie op voetbal te kijken naar wedstrijden van Nederland

nu op Digitenne heb ik jammer genoeg maar 2 voetbal kanalen ,thuis 3 of meer.

nu het ergste wat er gebeurd dat mijn 2e voetbal kanaal veranderd in AT5 bij Digitenne 

ik zit vol in de voetbal  wedstrijd.

en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd,

mijn vraag is wat kpn voor mij { en andere klanten }.nu terug doet aan compensatie ,

                                             KPN de sponsor van de eredivisie 

of moeten we met zijn alle opzeggen of de rekening niet betalen.

 

ik hoor het graag

 

Ben

 

Dit is inderdaad een slechte gang van zaken, dit valt met geen mogelijkheid meer goed te praten. 

Ik heb inmiddels begrepen dat KPN hier, onder andere naar aanleiding van de vele berichten hier, opnieuw naar gaat kijken. Ze willen namelijk ook de AT5 kijkers niet teleurstellen. 

Dat laatste is op te lossen door een deal te maken met de NPO over de doorgifte van AT5 via de NPO-mux. Of het zover komt? Het zou wel heel mooi zijn. 

 


Hallo @Kimdion Excuses allereerst voor de verlate reactie. Ik snap volledig dat je hier niet blij van wordt. Je bent, zoals Noordzee al aangeeft, ook niet de eerste die hier iets over zegt. Het probleem is zogezegd bekend en aangekaart en ik hoop van harte dat dit verbeterd gaat worden. 


Als je voldoende snel internet op dat adres hebt, ca. 10 Mb/s, dan kun je de app/website van Interactieve TV gebruiken op je adres met Digitenne. Daar zijn alle 6 kanalen op van Fox Sports. :wink::relaxed:

Heb je je ook aangemeld op de website van Fox Sports: daar gaat het soms wel tot 10 kanalen. Fox Sports Live

Neemt niet weg dat kanaal 2 van Fox Sports via Digitenne gewoon uitgezonden moet worden zolang er live voetbal is natuurlijk.


@PeterG 

Kimdion gebruikt de Digitenne-ontvanger op de camping. Zie daarvoor ook zijn andere topic. 

 


KPN gaat met ingang van dit weekend een proef uitvoeren: 

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen. 

 


Het nummer is 0800-0402. Hou je CAS Nummer (zie onderop decoder) bij de hand en zet de decoder op CNN. Daarop komt het herstartsignaal dan.
Je kunt hiervoor bellen ma t/m zo van 8:00 tot 22:00 uur.

Als een digitenne ontvanger ca. 4 weken niet is gebruikt raakt ie z'n activering kwijt. Dit moet v.u. kpn dan weer geactiveerd worden.


Thnx Peter,

als ze dat nou ergens op de site zetten incl het telefoonnummer. Bij mij staat hij in een vakantiehuisje dus die 4 weken is dan prut. 


Bij mij staat hij in een vakantiehuisje dus die 4 weken is dan prut.

Daarom neem ik 'm mee naar huis en gebruik ik 'm op de televisie in de slaapkamer. Want daar heb ik geen signaal nodig als ik op m'n vakantie-adres ben… :wink: .

als ze dat nou ergens op de site zetten incl het telefoonnummer.

Via kpn.com/contact (via de site: service en op klapuit ALGEMEEN → Klantenservice klikken) een rubriek kiezen en op de laatste ‘vraag’ klikken: “ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben”. Dan krijg je de chat en ook telefoonnummer.

@4jansens.


Reageer