Skip to main content

geachte medewerker, ik heb spijt dat ik digitenne heb opgezegd mijn vrouw kan niet overweg met de tv app van t-mobile is het mogelijk zonder weer activerings kosten te betalen dat ik digitenne weer kan aanvragen.

Hallo @blommetje18 ,

Dan zou ik even bellen met 0800-0402 en daar jouw verzoek toelichten. Via het forum kan Digitenne zo niet aangevraagd worden.


Hallo @blommetje18 ,

Dan zou ik even bellen met 0800-0402 en daar jouw verzoek toelichten. Via het forum kan Digitenne zo niet aangevraagd worden.

 

Je hebt nu geen abonnement meer. Zonder activeringskosten (in verband met administratieve handelingen) kan helaas niet. Want het wordt dan wel weer een nieuw digitenne abonnement.

En je hebt T-mobile. Dus het digitenne abonnement met één kastje gaat dan € 18,-- per maand kosten. De activeringskosten zijn gelukkig éénmalig en bedraagt € 25,--


bedankt voor de reactie


Graag gedaan, hopelijk heb je de Digitenne-ontvanger via 0800-0402 snel in huis. 


Dure hobby zo ... tv bij T-Mobile en dan Digitene erbij voor 18 euro...


uiteraard t- mobile opgezegd


uiteraard t- mobile opgezegd

Hopelijk alleen het tv deel. Anders zit je straks ook zonder internet…. 🙄.

TIP

Om terug te kunnen kijken (bij veel programma's tot een jaar of langer) misschien ideetje om NLziet erbij te nemen? Het basispakket bij hen is maar 8.95 en inclusief extra zenders 10,95.

Zenderindeling:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/


uiteraard alleen tv


prima idee