Hallo ik heb nog een funke v4 antenne en heb steeds vaker last van storingen.
Beeld valt stil, geluid valt weg en blokkering beeld.
Ik begreep dat er een mogelijkheid is om de antenne om te ruilen voor een nieuwe funke v5 antenne
Mvg
Marco
Hallo ik heb nog een funke v4 antenne en heb steeds vaker last van storingen.
Beeld valt stil, geluid valt weg en blokkering beeld.
Ik begreep dat er een mogelijkheid is om de antenne om te ruilen voor een nieuwe funke v5 antenne
Mvg
Marco
Hallo
Als je klant bent van Digitenne, dan kun je bij slechte ontvangst inderdaad de Funke V5 aanvragen.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het is natuurlijk erg irritant als je beeld vaak wegvalt tijdens het tv kijken. Wat
Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen!
Mvg
Marco
Ik heb in dit geval een nieuwe antenne besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons in de brievenbus! Kun je laten weten of het met de nieuwe antenne beter is geworden?
Als je klant bent van Digitenne, dan kun je bij slechte ontvangst inderdaad de Funke V5 aanvragen.
Ik heb in dit geval een nieuwe antenne besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk van ons in de brievenbus! Kun je laten weten of het met de nieuwe antenne beter is geworden?
Heb je de Funke V5 antenne al uitgeprobeerd?
Heb je nu weer een storingsvrije ontvangst?
Mvg Marco
Heb je de Funke V5 antenne al uitgeprobeerd?
Heb je nu weer een storingsvrije ontvangst?
We hebben de antenne nu 2 dagen uitgeprobeerd en het resultaat is top.
Bijna geen storingen meer en het beeld is ook een stuk beter geworden.
Hartelijk dank voor de snelle service.
Mvg
Marco
Mooi zo
Graag gedaan en veel plezier met Digitenne.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.