Skip to main content

Kijk nu tv digitenne op de  camping en zie half links symbolen lijken op twee getekende huisjes. Vreemd nooit eerder gezien. Waarvoor is het? Komt het van KPN?

Hallo @Jakob7559 ,

Ik heb daar nog nooit iets over gelezen.  Vermoedelijk is het iets vanuit jouw TV. Kun je met de afstandsbediening van jouw TV naar die “huisjes” bewegen? 


Hoi @Jakob7559 en welkom op het forum! De huisjes klinken mij zo ook niet bekend, dus ik ben benieuwd of het met de tip van Noordzee gelukt is om naar de huisjes te navigeren. Zo niet, zou je dan een foto kunnen plaatsen van de huisjes die je ziet? Ook hoor ik graag welk merk en type TV je hebt, dan kunnen we hopelijk achterhalen wat de huisjes betekenen en hoe we ze weer wegkrijgen.


Of plaats ff een foto.

Ik heb nu 15 maanden de zxv7200 en nog nooit is me iets dergelijks opgevallen. Ik denk ook dat het niet van de digitenne afkomstig is.


 


Het was mij al duidelijk dat dit niet vanuit de Digitenne-ontvanger afkomstig was, maar vanuit jouw TV. 
Maar nu is het helemaal zeker. 

Je kunt mogelijk de beeldinstellingen in jouw TV nog aanpassen, zodat je het Digitenne beeld vol op jouw TV-scherm ziet en je niet afgeleid wordt door “huisjes”. 

Kun je de beeldinstellingen aanpassen naar breedbeeld of 16/9 of zoiets? 


Kan het proberen.  Tv aangezet en geen ÁÁ meer te zien.


Reageer