Skip to main content
Antwoord

Systeem blijft vragen om retour sturen Digitenne ontvangers na samenvoegen abonnement

• November 11, 2025
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste medewerker.  Kan hier een 2e lijns medewerker naar kijken?

Op 26-09-2025 heb ik, mijn Thuis- abonnement gewijzigd in

“TV+ , Internet, en vast bellen” + behouden van Digitenne abonnement.

Bovenstaande Thuisabonnement staat momenteel op mijn naam als contractant en werkt correct.

Het losse Digitenne abonnement stond tot 26-09-2025 echter op naam van mijn vrouw, welke op hetzelfde adres woont en dit betreffende Digitenne abonnement is ook op 26-09-2025 samengevoegd aan het huidige Thuis-abonnement, welke nu op mijn naam staat, zodat het abonnement nu bestaat uit:

“TV+ , Internet, Vast bellen en Digitenne” . Dit is geheel correct.

Ook de 2 Digitenne ontvangers die wij in gebruik hadden tot 26-09-2025 en ook na samenvoegen naar het huidige Thuis-abonnement, ook nu weer in gebruik hebben, met dezelfde CAS nummers als voorheen zijn correct geactiveerd en staan nu in mijn Thuisabonnement geregistreerd.

Alles werkt correct, de afrekening (resitutie) is goed gegaan en de huidige facturen zijn ook correct.

Als u onder mijn huidige Thuis-abonnement kijkt ziet u ook de huidige in gebruik zijnde Digitenne ontvangers staan met de bekende en correcte CAS nummers.

Mijn probleem:

Mijn vrouw blijft continue brieven en verzoeken, (ook laatste herinnering), krijgen van KPN om de bovenstaande Digitenne ontvangers, die wij momenteel gewoon normaal in gebruik hebben na samenvoegen Digitenne abonnement,  retour te sturen.

Mijn vrouw heeft al 2 x gebeld met de klantenservice op 17-10-2025 en op 07-11-2025. Ook is er contact geweest, tussen KPN medewerker onderling en de Masterafdeling van KPN, en men zei dat er in de administratie van Digitenne blijkbaar iets mis is gelopen, waardoor het “systeem” niet ziet dat de Digitenne ontvangers inmiddels zijn gemigreerd in mijn huidige Thuisabonnement, en dus niet retour komen, waardoor het systeem er steeds maar naar blijft vragen.

Ook geeft de “Digitenne-manager” aan dat er nog een bestelling open staat, zijnde:

Retour sturen van 2 Digitenne ontvangers, maar er staat helemaal geen bestelling meer open, want alles is, correct samengevoegd, afgerond en correct in gebruik.

Mijn vraag en uitdrukkelijk verzoek aan u is, of hier een 2e lijns medewerker nu eindelijk eens goed naar kan kijken en in het systeem kan vermelden, dat de betreffende Digitenne ontvangers met de huidige CAS nummers zijn samengevoegd en overgegaan naar mijn huidige Thuis-abonnement ingaande 26-09-2025.

U kunt desgewenst via een PB, het oude klantnummer van mijn vrouw krijgen, waaronder bovenstaande Digitenne abonnement in eerste instantie stond geregistreerd.

Graag een reactie en eindelijk een oplossing voor bovenstaand probleem.

Vr gr BC den Ouden.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@BC den Ouden, goed dat je het even bij ons dubbelcheckt. Ik snap dat je je zorgen maakt (en dat het vervelend is) als je alle Digitenne apparatuur nog in gebruik hebt, maar je vrouw die herinneringen blijft krijgen over apparatuur die jullie gewoon gebruiken. 

Met de gegevens die je ons toegestuurd hebt, heb ik een kijkje genomen bij jullie gegevens en abonnementen. Ik heb zowel het oude klantnummer (voorheen Digitenne op naam van je vrouw) als jullie huidige klantnummer gecheckt. Alles staat nu goed. Onder het oude klantnummer staat niets meer. Onder je nieuwe klantnummer staat alles netjes aangemeld, inclusief de juiste Digitenne ontvangers en CAS ID's. 

De laatste herinnering die ik zie is van 31 oktober en na die tijd heeft onze masterdesk er nog naar gekeken. Dus het lijkt mij niet dat je nu nog nieuwe herinneringen krijgt. Er staan ook voldoende notities in het systeem over de situatie, inclusief eentje van mij, dus ik zou willen zeggen: Maak je verder geen zorgen. De apparatuur hoeft niet retour, en ik verwacht dat je er nu niks meer van hoort.

Mochten jullie tóch nog bericht krijgen hierover, geef me dan vooral een seintje hier!

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@BC den Ouden, goed dat je het even bij ons dubbelcheckt. Ik snap dat je je zorgen maakt (en dat het vervelend is) als je alle Digitenne apparatuur nog in gebruik hebt, maar je vrouw die herinneringen blijft krijgen over apparatuur die jullie gewoon gebruiken. 

Met de gegevens die je ons toegestuurd hebt, heb ik een kijkje genomen bij jullie gegevens en abonnementen. Ik heb zowel het oude klantnummer (voorheen Digitenne op naam van je vrouw) als jullie huidige klantnummer gecheckt. Alles staat nu goed. Onder het oude klantnummer staat niets meer. Onder je nieuwe klantnummer staat alles netjes aangemeld, inclusief de juiste Digitenne ontvangers en CAS ID's. 

De laatste herinnering die ik zie is van 31 oktober en na die tijd heeft onze masterdesk er nog naar gekeken. Dus het lijkt mij niet dat je nu nog nieuwe herinneringen krijgt. Er staan ook voldoende notities in het systeem over de situatie, inclusief eentje van mij, dus ik zou willen zeggen: Maak je verder geen zorgen. De apparatuur hoeft niet retour, en ik verwacht dat je er nu niks meer van hoort.

Mochten jullie tóch nog bericht krijgen hierover, geef me dan vooral een seintje hier!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@BC den Ouden Ik weet niet of je eerst iets anders in je reactie had staan, ik zie nu alleen een punt. Laat het gerust weten als je nog vragen of opmerkingen hebt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Nee, niks bijzonders, wilde berichtje met punt verwijderen, maar wist niet hoe. Vandaar.