Voorheen stond de tijd in beeld op mijn digitenne ontvanger , ik heb vankpn begrepen dat dit is tgv een sw update is vervallen.
Ik zou graag de feature terug willen.
Ik hoor ofzie het resultaat van mijn verzoek graag tegemoet.
Voorheen stond de tijd in beeld op mijn digitenne ontvanger , ik heb vankpn begrepen dat dit is tgv een sw update is vervallen.
Ik zou graag de feature terug willen.
Ik hoor ofzie het resultaat van mijn verzoek graag tegemoet.
Op de KPN ontvanger is met de “nieuwe” digitenne ontvangers geen tijd meer op de display tijdens standby.
Het verzoek is al eens gedaan, maar de hardware ondersteunt het niet. Want de ontvanger heeft alleen diepe stand-by. ECO dus. En is daardoor in stand-by heel zuinig, 0,5 watt.
Met klok zou dit 5 watt zijn.
Zelf trok ik altijd de stekker uit het stopcontact als ik geen tv keek. Vooral in de slaapkamer vond ik het licht van de display met tijd in stand-by irritant.
De diepe stand-by en geen klok weergave geeft een besparing van zo'n € 2,00 per maand. En jouw ontvanger is niet de enige in Nederland. Dus de totale (mijns inziens noodzakelijke) besparing van stroomverbruik is zeer aanzienlijk.
Zelf heb ik al jaren een zendergestuurde tafelklok naast m'n tv. Voordelen: zeer laag stroomverbruik, loopt altijd gelijk, tijd ook te zien als er een zender op staat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.