Skip to main content

Wij hebben been stacaravan in het mooie lanaken op camping jocoparc. Tot we de caravan kochten konden we gewoon tv kijken via de kabel van de camping. Maar omdat nog masr weinig interesse is was is de camping stopt met hey uitzenden van de signalen. En nu???? Zo zomers kijken wwij bijna nooit tv. Het is eigenlijk meer voor de koudere dagen dat we daar zitten. Zou ik iets hebben aan digitenne van kpn?

Hoi @Helsmil ,

In Lanaken kun je naar alle waarschijnlijkheid wel Digitenne ontvangen. 
 
Maar als jullie naar heel weinig TV kijken, dan zou ik overwegen om in eerste instantie een FTA-ontvanger te kopen. Daarmee heb je gratis ontvangst van NPO 1, NPO 2, NPO3 , Omroep Brabant en L1Limburg. 
 

Heb je in eerste instantie genoeg aan die vijf zenders ? 
 

Lees meer over deze mogelijkheden:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

Overigens heb je bij Digitenne geen internet. 


Internet is niet belangrijk voor ons, maar npo 1,2,3, limburg is toch niet genoeg ondanks wij niet veel kijken. 


Ok @Helsmil ,

Dan kun je een abonnement afsluiten op Digitenne. 
 

Als jullie toevallig thuis al interactieve TV hebben van KPN, dan kun je voor 5 euro per maand een Digitenne-ontvanger huren. 
 

Hebben jullie thuis wat anders (bv Ziggo), dan kost Digitenne 17 euro per maand (na 1  juli 18 euro). Je kunt Digitenne bestellen via de website 

www.digitenne.nl

In Lanaken is het wel  noodzakelijk om de antenne buiten te plaatsen, dus bv aan de bovenkant van de caravan. 
 

Hou er wel rekening mee dat je als Digitenne-only-klant een jaarcontract afsluit, je kunt dus niet na drie maanden alweer opzeggen. 

Voor de volledigheid nog even een dekkingskaartje. Er staat een zendmast in Maastricht. Jullie zitten net over de grens, dus KPN zal jullie nooit voor 100 procent ontvangst kunnen garanderen. Maar op jullie stek lukt de ontvangst normaliter wel met een buitenantenne. 
 

 

 

 

 


Super. Bedankt voor de info. We gooien het in de groep. Oja.. welke zenders hebben we dan met het goedkoopste abbonement?


 Oja.. welke zenders hebben we dan met het goedkoopste abbonement?

Al deze zenders m.u.v. Fox Sport  1 en Fox Sport 2 : 
 

 


Hi @Helsmil, volgens mij heeft Noordzee je al helemaal geholpen, fijn om te zien :slight_smile: Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.


Hoi lees met belangstelling deze berichten .ik heb kpn compleet internet etc alles van kpn. Net een caravan gekocht met tv en digitaal antenne op het dak nu stream ik via mijn computer naar de tv met HDMI kabel werkt ook maar ligt aan WiFi camping kwaliteit kan ik een kaartje krijgen van kpn om in de achterkant tv te stoppen om zenders te ontvangen zoals rtl 4 5 enz werkt dit in buitenland en wat moet ik doen kate


Is die antenne op het dak een antenne geschikt voor Digitenne van KPN?

Zo ja, dan kan je via mijnKPN jouw thuisabonnement uitbreiden met een Digitenne ontvanger.

Deze kan je dan in jouw caravan plaatsen.

Digitenne is niet in het buitenland te ontvangen.