Skip to main content
Beantwoord

Tweede Digitenne ontvanger

• July 12, 2019
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Zomer2019
Nieuwkomer
Ik heb nu 1 ontvanger om geruild. Maar heb nog 2de ontvanger nodig. Maar op internet staat vermeld dat ik dan activatie kosten moet betalen 29.95 euro. Beetje raar. Heb al jaren digitene en altijd 2 ontvangers gehad

Beste antwoord door PeterG

Je kunt er gewoon een 2de ontvanger bijbestellen. Deze kost dan € 5 per maand.
Die € 29,95 is alleen bij afsluiten van nieuw Digitenne-abonnement.

Heb je een Digitenne-abonnement dan is een extra ontvanger alleen telefonisch te bestellen. Bel dan naar 0800-0402. (ik kan bijbestellen i.i.g. niet vinden via digitenne.nl of kpn.com)

Heb je Digitenne bij je Interactieve TV dan kun je er één toevoegen via je MijnKPN-account.

P.S.
Digitenne werkt landelijk. Dus als je niet thuis bent als je op de camping bent of andersom dan kun je de ontvanger, met antenne, gewoon meenemen. Er hoeft er niet ergens één werkeloos te staan natuurlijk. Wel opnieuw scannen van zenders met "uitgebreid zoeken" bij verplaatsen van een regio naar andere.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 12, 2019
Je kunt er gewoon een 2de ontvanger bijbestellen. Deze kost dan € 5 per maand.
Die € 29,95 is alleen bij afsluiten van nieuw Digitenne-abonnement.

Heb je een Digitenne-abonnement dan is een extra ontvanger alleen telefonisch te bestellen. Bel dan naar 0800-0402. (ik kan bijbestellen i.i.g. niet vinden via digitenne.nl of kpn.com)

Heb je Digitenne bij je Interactieve TV dan kun je er één toevoegen via je MijnKPN-account.

P.S.
Digitenne werkt landelijk. Dus als je niet thuis bent als je op de camping bent of andersom dan kun je de ontvanger, met antenne, gewoon meenemen. Er hoeft er niet ergens één werkeloos te staan natuurlijk. Wel opnieuw scannen van zenders met "uitgebreid zoeken" bij verplaatsen van een regio naar andere.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 13, 2019
@Zomer2019

Is het al gelukt met de tips van Peter?

Als de wachtrij op 0800-0402 te lang is (dat komt regelmatig voor), dan kun je ook hier op het forum geholpen worden.

Vul dan wel je volledige profiel en geef hier even een seintje.
Dan kan een moderator jou helpen met de aanvraag van een extra ontvanger.
(En de moderator doet dat gratis voor jou...)

Zomer2019
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2019
Hoi Peter en Noordzee, dank voor jullie hulp. Is inmiddels besteld bij de kpn.

Groetjes Astrid

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 13, 2019
Dazz mooi! Veel plezier er mee.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 14, 2019
@Zomer2019 fijn om te lezen dat je inmiddels al geholpen bent 🙂 Die kosten maak je inderdaad alleen als het om een helemaal nieuw Digitenne abonnement gaat.

Heb je, nu of in de toekomst, nog vragen dan weet je ons te vinden!