Goedendag ,
wil in de slaapkamer televisie aansluiten , wat is het beste wat ik kan dolen ? Loopt geen kabel .
Gaat dit dan op een nieuwe kastje met antenne ? Of zijn er andere mogelijkheden ?
Groet MarianĀ
Goedendag ,
wil in de slaapkamer televisie aansluiten , wat is het beste wat ik kan dolen ? Loopt geen kabel .
Gaat dit dan op een nieuwe kastje met antenne ? Of zijn er andere mogelijkheden ?
Groet MarianĀ
Hallo
Op dit soort vragen komen geregeld allerlei verschillende tips als reactie. Er zijn dus meerdere mogelijkheden.Ā
Ā
MaarĀ mijn advies is altijd : Probeer eens Digitenne. Daar heb je verder geen kabels voor nodig. Het kost als klant met interactieve TV maar 5 euro per maand. Werkt het niet? Dan kun je het gewoon weer opzeggen.Ā
Ā
Regel Digitenne via Mijn KPN of via 0800-0402.Ā
Dank voor je antwoord , nu heb ik dat setje ook al beneden staan , maar daar staat de tv op een kast , in de slaapkamer gaat de de tv aan de wand . Daar is verder geen vensterbank .Ā
Ā
groet marian
Heb je interactieve tv van KPN? Of alleen digitenne.Ā
Anders druk je een Chromecast achter in je tv (of die moet al 1 ingebouwd hebben) en je streamed met de itv app op je mobiel naar je tv. Geen kastjes voor nodig.
Ā
Die kabel aan (laten) leggen is ook een mogelijkheid.Ā Dan komt je wel een kastje die wellicht boven op je tv kan leunen.
Ā
Zonder kabel, draadloos via Superwifiās kan ook. Maar dan heb je een kastje en een superwifi te plaatsen op of bij je tv.Ā
Ik heb alleen digitenneĀ
Ik heb alleen digitenneĀ
Ah, waarom dan onder āinteractieve tvā posten.
Met Digitenne kun je āalleen maarā een tweede ontvanger erbij huren. Je krijgt dan een ontvanger met antenne Ā en uiteraard afstandsbediening. Dat kost dan ā¬ 5 per maand extra. Dit kan je doen via MijnKPN. Of even bellen met 0800-0402 (maa t/m vrij 8:00 tot 20:00 en zat tot 17:00 uur).
Ik heb alleen digitenneĀ
Geen probleem.
Dank voor je antwoord , nu heb ik dat setje ook al beneden staan , maar daar staat de tv op een kast , in de slaapkamer gaat de de tv aan de wand . Daar is verder geen vensterbank .Ā
Ā
groet marian
Wellicht kun je de ontvanger dank ook op een kast zetten. Wel zo dat de ontvangerĀ zichtbaar is voor de afstandsbediening. Of op een tafeltje.Ā
HalloĀ
Op dit soort vragen komen geregeld allerlei verschillende tips als reactie. Er zijn dus meerdere mogelijkheden.Ā
Ā
MaarĀ mijn advies is altijd : Probeer eens Digitenne. Daar heb je verder geen kabels voor nodig. Het kost als klant met interactieve TV maar 5 euro per maand. Werkt het niet? Dan kun je het gewoon weer opzeggen.Ā
Ā
Regel Digitenne via Mijn KPN of via 0800-0402.Ā
Regel een tweede Digitenne-ontvanger simpel via 0800-0402. Vandaag nog tot 17.00 bereikbaar. En anders maandag weer.Ā
Ā
Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief. Ā
De chat bereik je via :
https://www.kpn.com/service.htm
Ā
Kies een onderwerp.
Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ
(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā
Ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.