Skip to main content

Goedendag ,

wil in de slaapkamer televisie aansluiten , wat is het beste wat ik kan dolen ? Loopt geen kabel .

Gaat dit dan op een nieuwe kastje met antenne ? Of zijn er andere mogelijkheden ?

Groet MarianĀ 

Hallo @LoosĀ ,

Op dit soort vragen komen geregeld allerlei verschillende tips als reactie. Er zijn dus meerdere mogelijkheden.Ā 
Ā 

MaarĀ mijn advies is altijd : Probeer eens Digitenne. Daar heb je verder geen kabels voor nodig. Het kost als klant met interactieve TV maar 5 euro per maand. Werkt het niet? Dan kun je het gewoon weer opzeggen.Ā 
Ā 

Regel Digitenne via Mijn KPN of via 0800-0402.Ā 


Dank voor je antwoord , nu heb ik dat setje ook al beneden staan , maar daar staat de tv op een kast , in de slaapkamer gaat de de tv aan de wand . Daar is verder geen vensterbank .Ā 
Ā 

groet marian


Heb je interactieve tv van KPN? Of alleen digitenne.Ā 

Anders druk je een Chromecast achter in je tv (of die moet al 1 ingebouwd hebben) en je streamed met de itv app op je mobiel naar je tv. Geen kastjes voor nodig.

Ā 

Die kabel aan (laten) leggen is ook een mogelijkheid.Ā  Dan komt je wel een kastje die wellicht boven op je tv kan leunen.

Ā 

Zonder kabel, draadloos via Superwifiā€™s kan ook. Maar dan heb je een kastje en een superwifi te plaatsen op of bij je tv.Ā 


Ik heb alleen digitenneĀ 


Ik heb alleen digitenneĀ 

Ah, waarom dan onder ā€œinteractieve tvā€ posten.

Met Digitenne kun je ā€˜alleen maarā€™ een tweede ontvanger erbij huren. Je krijgt dan een ontvanger met antenne :wink:Ā  en uiteraard afstandsbediening. Dat kost dan ā‚¬ 5 per maand extra. Dit kan je doen via MijnKPN. Of even bellen met 0800-0402 (maa t/m vrij 8:00 tot 20:00 en zat tot 17:00 uur).


Ik heb alleen digitenneĀ 

Geen probleem.

Dank voor je antwoord , nu heb ik dat setje ook al beneden staan , maar daar staat de tv op een kast , in de slaapkamer gaat de de tv aan de wand . Daar is verder geen vensterbank .Ā 
Ā 

groet marian

Wellicht kun je de ontvanger dank ook op een kast zetten. Wel zo dat de ontvangerĀ zichtbaar is voor de afstandsbediening. Of op een tafeltje.Ā 

HalloĀ @LoosĀ ,

Op dit soort vragen komen geregeld allerlei verschillende tips als reactie. Er zijn dus meerdere mogelijkheden.Ā 
Ā 

MaarĀ mijn advies is altijd : Probeer eens Digitenne. Daar heb je verder geen kabels voor nodig. Het kost als klant met interactieve TV maar 5 euro per maand. Werkt het niet? Dan kun je het gewoon weer opzeggen.Ā 
Ā 

Regel Digitenne via Mijn KPN of via 0800-0402.Ā 

Regel een tweede Digitenne-ontvanger simpel via 0800-0402. Vandaag nog tot 17.00 bereikbaar. En anders maandag weer.Ā 

Ā 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā 

Ā