Skip to main content

Sinds vorige week een KPN abonnement afgesloten met een UHD pakket. Alles werkt prima en ik heb nergens problemen mee op één ding na…. De UHD zenders 691, 693 en 693 worden in HD weergegeven. (althans, volgens het info menu, de gele knop)

Wanneer ik netflix start kan ik films gewoon in HDR en 4k ultra HD starten en kijken.

De beeldscherminstellingen staan op UHD@60hz ingesteld en opgeslagen.

Mijn vraag is: Wat moet er in het info menu, van de bovenstaande zenders, weergegeven worden wanneer er 4k content afgespeeld wordt? Hoe kan ik zien dat er 4k content afgespeeld wordt? (behalve aan de kwaliteit van het beeld uiteraard 😉 )

Een andere vraag is, als ik het UHD abonnement opzeg, kan ik dan in netflix mijn content nog wel in UHD afspelen?

 

Een andere vraag is, als ik het UHD abonnement opzeg, kan ik dan in netflix mijn content nog wel in UHD afspelen?

Je kunt gewoon 4K Ultra-HD titels van Netflix blijven kijken.


Dat is iig al antwoord op 1 vraag... :-)

 

Thx!


Sinds vorige week een KPN abonnement afgesloten met een UHD pakket. Alles werkt prima en ik heb nergens problemen mee op één ding na…. De UHD zenders 691, 693 en 693 worden in HD weergegeven. (althans, volgens het info menu, de gele knop)

Wanneer ik netflix start kan ik films gewoon in HDR en 4k ultra HD starten en kijken.

De beeldscherminstellingen staan op UHD@60hz ingesteld en opgeslagen.

Mijn vraag is: Wat moet er in het info menu, van de bovenstaande zenders, weergegeven worden wanneer er 4k content afgespeeld wordt? Hoe kan ik zien dat er 4k content afgespeeld wordt? (behalve aan de kwaliteit van het beeld uiteraard 😉 )

Een andere vraag is, als ik het UHD abonnement opzeg, kan ik dan in netflix mijn content nog wel in UHD afspelen?


 

 

Om antwoord te geven op je andere vraag, de kanalen 691 ev. zijn 4K kanalen en zijn dus in 4K. Achter de gele knop staat inderdaad HD, maar het verschil zou je duidelijk moeten kunnen zien.


wjb schrijft: Je kunt gewoon 4K Ultra-HD titels van Netflix blijven kijken.

 

Nizzrah schrijf: Dat is iig al antwoord op 1 vraag... :-)

Dan zou ik de Netflix app in mijn 4k UHD tv gewoon gebruiken.

Nizzrah schrijft: als ik het UHD abonnement opzeg, kan ik dan in netflix mijn content nog wel in UHD afspelen?

Mogelijk ruilt KPN de 4k ontvanger dan weer om voor een hd versie. Maar Netflix 4k blijft dus mogelijk via de tv zelf.


Hallo @Nizzrah. Van harte welkom hier. Volgens mij zijn je vragen al prima beantwoord door @wjb, @Giant2000 en @PeterG:slight_smile: Ter aanvulling: het 4K abonnement kun je ná 6 maanden weer opzeggen. Als je na die 6 maanden weer teruggaat naar een Internet en TV pakket, mag je de 4K ontvangers gewoon blijven gebruiken. Weet je zo voldoende? 


Dag @Nizzrah. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je vragen zo zijn beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer