Skip to main content

Dag beste mensen,

 

We gaan weer verhuizen van Assen waar we zeven maanden hebben gewoond, mijn vrouw kan het er niet uithouden, we rijden dagelijks veel met ons T5-campertje om maar niet thuis te zijn, weer terug naar de stad Groningen, in de zelfde flat, maar nu beneden BG.

 

Ik voorzie een probleem wat betreft het Digitenne ontvangst van Smilde, wij komen beneden in een flat te wonen, die het signaal kan tegenhouden, en daar zit een zorgafdeling aan vast die ook nog een het signaal kan tegenhouden.

Er staan ook geen hoge gebouwen tegen over, zo dat we gebruik kunnen maken van de reflexsignaal.

Rode pijl waar we komen te wonen.

Groene pijl richting Smilde zendmast.

 

 

 

Ik vrees dat jullie ook geen oplossing weten, mocht ontvangst niet mogelijk zijn, kan het contract dan vanaf de verhuisdatum stop gezet worden zodat de kosten niet doorlopen???

We zien uit naar jullie hulp tot een oplossing.

 

Met een hartelijke groet,

JJ&A.

Hoi @JJenA ,

In de stad Groningen staat ook een zendmast (In het oosten van de stad). Ik voorzie dan ook geen problemen. Wel even in Groningen opnieuw uitgebreid zenders zoeken. Want de zendmast Groningen gebruikt andere frequenties dan de zendmast van Smilde. 


 

In de stad Groningen staat ook een zendmast (In het oosten van de stad). Ik voorzie dan ook geen problemen.

Dat denk ik ook, als ervaring-”deskundige”.

 . . de zendmast Groningen gebruikt andere frequenties dan de zendmast van Smilde. 

Alleen voor de vrije zenders, de commerciëlen gebruiken dezelfde uitzendfrequentie, maar opnieuw scannen dan moet het werken.

We zijn benieuwd, laat maar weten tzt, succes met alles.


Reageer